Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere å bli beundret og flørtet med selv om dere er i et forhold? Tenker da ikke på utroskap av noe slag...

Jeg lurer kun på om dere setter pris på/liker å få komplimenter og se at en gutt liker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det hyggelig å få komplimenter! :) Jeg kan nok også oppfattes flørtete av enkelte, men det er veldig sjelden jeg flørter bevisst.

Når det gjelder det å flørte når man er i forhold må hvert enkelt par finne ut av hvor deres grenser går. Noen synes det bare er flott at partneren flørter, mens andre ikke liker det i det hele tatt.

Skrevet

Jeg synes det kan være hyggelig, men jeg har ikke noe "behov" for det, nei. Er generelt glad i komplimenter og hyggelige tilbakemeldinger, men så lenge jeg får det både på jobb (jobbrelatert, ikke kroppsfiksert..) og via venner, familie og samboer, er i grunn det nok. Et av de siste komplimentene jeg fikk var fra en ansatt på helsekosten som syntes jeg hadde veldig fin hud - jeg ble smigret, jeg :sjenert: Det er vel ellers ca et halvt år, minst, siden en annen mann enn samboeren min flørtet med meg på noe vis (uskyldig og hyggelig), og jeg verken oppsøker eller savner slike situasjoner. Så da har jeg det vel egentlig bra som jeg har det?

Skrevet

Selvfølgelig lika eg det! Den personen som seier han/ho ikkje vert smigra av positiv oppmerksomhet frå andre, talar usant spør du meg! Alle likar vi jo å verte beundra. Men der går jo selvfølgelig ei grense for kva ein tillet seg av andre. Annerkjennande blikk og uskyldig flørting er lov, kvar grensa går er derimot veldig individuelt. Eg for eksempel ville ikkje tillete kroppskontakt utover det som er normalt mellom folk utan intime relasjonar, eller intim prat....blant anna...

Skrevet

Deg om det LittlePrincess, men jeg kan styre min begeistring for at andre menn skal beundre noe som helst hos meg, når jeg er opptatt.

Jeg kan ikke fordra å bli flørtet med, så den som tror at alle liker det, den har bomma grovt ;)

Skrevet (endret)
Jeg kan ikke fordra å bli flørtet med, så den som tror at alle liker det, den har bomma grovt ;)

Vil berre nevne at eg sa at alle lika å bli beundra - ikkje at alle lika å bli flørta med. Det finst fleire former for beundring.....

Men kan godt endre det til dei fleste...og skal eg vere heilt ærlig så trur eg ikkje noko på deg om du seier du ikkje liker å verte beundra...men det er no mi meining :sjarmor:

Endret av LittlePrincess
Gjest synseren
Skrevet

Det er alltid kjekt med positiv oppmerksomhet. Vi skulle bli flinkere til å gi positive tilbakemeldinger til folk vi møter. Kanskje verden hadde blitt et bedre sted da.

Skrevet
Selvfølgelig lika eg det! Den personen som seier han/ho ikkje vert smigra av positiv oppmerksomhet frå andre, talar usant spør du meg! Alle likar vi jo å verte beundra. Men der går jo selvfølgelig ei grense for kva ein tillet seg av andre. Annerkjennande blikk og uskyldig flørting er lov, kvar grensa går er derimot veldig individuelt. Eg for eksempel ville ikkje tillete kroppskontakt utover det som er normalt mellom folk utan intime relasjonar, eller intim prat....blant anna...

signerer..

Skrevet (endret)
Vil berre nevne at eg sa at alle lika å bli beundra - ikkje at alle lika å bli flørta med. Det finst fleire former for beundring.....

Men kan godt endre det til dei fleste...og skal eg vere heilt ærlig så trur eg ikkje noko på deg om du seier du ikkje liker å verte beundra...men det er no mi meining  :sjarmor:

Jeg syns ordet beundre er et voldsomt ord, et ord jeg selv aldri bruker, og når det kommer til det å bli beundra og det jeg legger i ordet, så har jeg ikke det behovet, enkelt og greit, så får du nå tro hva du vil om det.

Jeg har vel ikke det behovet for bekreftelse fra hvem som helst da. Jeg er ikke så opptatt av å absolutt bli sett så voldsomt opp til, det er ikke så viktig, så lenge jeg har det fint med min kjerne av de som betyr noe av folk rundt meg.

Jeg vil helst unngå å bli beundret og flørtet med av mannen i gata for å si det sånn. ;)

Flørting er en helt annen ting og har ingen ting med å bli beundra å gjøre, og det er heller ikke noe for meg, men jeg syns det er en stor forskjell på å flørte med noen og det å beundre noen. Stor forskjell.

Endret av Sumiko
Skrevet

Hater komplimenter! Er det værste som finnes! Fysj og æsj!

Sånn ble du mere vosken av min uvurdelige hjelp?

The ability to speak does not mean that you're intelligent! Gjelder selvfølgelig like mye for meg også, men hva er det jeg snakker om egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...