Gjest momatot Skrevet 19. november 2006 #1 Del Skrevet 19. november 2006 Om man tar en boks med maiskorn,kaster innholdet i en varm kasserolle med smeltet smør og la det bli varmet litt og strør over med salt og pepper...blir det noe lignende som varme maiskolber med smør og salt da tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 19. november 2006 #2 Del Skrevet 19. november 2006 En boks med mais koster ikke mer en 6-7kr så det skader vel ikke å prøve? Du trenger forsovet ikke steike maisen, da den er like så god litt oppvarmet. En annen god mais-snacks er mais, ost, tacosaus blandet, som du legger på nachos og spiser.. nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #3 Del Skrevet 19. november 2006 Nei, det blir ikke likt. Maiskorn på boks er mye søtere enn maiskolber. (I allefall ferske maiskolber, som er det eneste jeg har spist.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #4 Del Skrevet 19. november 2006 bruker å ha det du beskriver som tilbehør, er veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hardcore Skrevet 20. november 2006 #5 Del Skrevet 20. november 2006 Det blir nesten ikke det samme som hermetiserte maiskolber engang, men som tilbehør til noe annet funker det fint. Sammenlignet med ferske maiskolber er det absolutt ikke i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #6 Del Skrevet 20. november 2006 Sammenlignet med ferske maiskolber er det absolutt ikke i nærheten. ← Du har så rett så rett..måtte jo prøve her jeg satt fyllesjuk som f i går og fikk sinnsykt lyst på maiskolber men hadde bare maiskorn...D smakte veldig søtt og veldig "sterkt" så vet jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå