Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2003 #1 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg lurer på om det er helt på viddene å ha en sang til våre foreldre på bryllupsdagen? Har vært i flere bryllup men kan ikke huske om det var noe til foreldrene. Vi vil jo så gjerne takke for alt de har vært for oss og for våre barn. Hva mener dere, skal fokusen BARE være på brudeparet eller..? snartgift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 4. februar 2003 #2 Del Skrevet 4. februar 2003 Det synes ikke jeg er på viddene i det hele tatt! Jeg har vært i flere bryllup der det har vært sang fra brudeparet til foreldrene - gjerne kalt 'Til våre hjem' eller noe sånt... Syns det er kjempefint, jeg! Tror nok at vi kommer til å lage en sånn sang også, ja... Kan ikke se noe problem i at de nærmeste også får aldri så lite oppmerksomhet denne dagen - tror nok ikke brudeparet kommer i skyggen av noen likevel... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 4. februar 2003 #3 Del Skrevet 4. februar 2003 Vi skrev en sang til våre foreldre der vi takket for alt de hadde vært for oss osv osv. Det ble satt veldig stor pris på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernesol Skrevet 4. februar 2003 #4 Del Skrevet 4. februar 2003 Dette var en super idé :D Den knabber vi......... -Stjernesol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 4. februar 2003 #5 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg synes også det er helt på sin plass å rette takk til foreldre, men jeg kommer nok til å gjøre det i talen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 4. februar 2003 #6 Del Skrevet 4. februar 2003 Vi hadde kun 3 sanger i vårt bryllup; 1)VELKOMMEN TIL BORDS, 2)TIL VÅRE HJEM 3)TAKK FOR MATEN. Det syntes vi var evig nok når det i tillegg var 7 taler. De to første sangene fant vi på nettet mens den tredje hadde mine brødre diktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 4. februar 2003 #7 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg trodde det var helt vanlig jeg, så det har vært planen vår hele tiden. Men jeg er litt usikker på om vi skal skrive en sammen, eller ha en fra hver. Det kan jo bli for mange sanger også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juliane Skrevet 4. februar 2003 #8 Del Skrevet 4. februar 2003 Vi har tenkt å skrive en sang sammen til våre foreldre, dersom vi får det til da.... :-? Synes det er en fin ting å gjøre, for å vise hvor mye vi setter pris på de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2003 #9 Del Skrevet 4. februar 2003 Da trenger jeg ikke å lure mere Vi er ikke de store talerne noen av oss, så en sang er det beste. Vi skal ha en felles slik at folk ikke blir sunget ihjel :oops: Har søkt på sabgen "til våre hjem" men kan ikke finne den, noen råd? Mulig vi får diktet en selv, men i tilfelle ikke så er det greit å ha noe i bakhånd, vet dere om flere "ferdige" sanger til foreldre? Takker alle for svar :blunke: snartgift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 4. februar 2003 #10 Del Skrevet 4. februar 2003 Det er ikke uvanlig å ha en sang til foreldrene! -som en slags takk for oppveksten osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 5. februar 2003 #11 Del Skrevet 5. februar 2003 KJÆRE GJEST! Om du sender meg en PM kan du få teksten til " Til våre hjem". Nettsiden hvor jeg fant teksten finnes ikke lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå