Sunbird Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Har ett tante barn på 15 år, snart 16 som jeg har litt problemer med å komme på noen gavetips til. Er det noen som har noen gode tips til hva gutter i den alderen ønsker seg?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 MP3-spiller (om han ikke har det fra før), musikk, spill til X-BOX, PlayStation, DVD, dingser til dataen..
Wulfi Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Min på samme alder ønsker seg Lost Sesong 2 på dvd.
Sunbird Skrevet 19. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2006 Takk for tips. Skal høre ut om det er noe spesiellt han ønsker seg,men synes det er så vanskelig å komme på noe selv. Noen flere forslag?
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Abonnement på Illustrert Vitenskap?
Lib Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Broren min er i den alderen,jeg skal kjøpe en tøff genser til ham i et ordentlig merke. Han bryr seg ikke så mye om klær selv, så er greit å rettlede ham litt
Gjest allium Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Abonnement på Illustrert Vitenskap? ← For en super idé! Sønnen min bor i utlandet i år, og jeg grubler meg gal over hva jeg skal finne på. Et abonnement på et norsk blad høres bra ut. Noen som har forslag til andre blader? Er litt i tvil om akkurat Illustrert Vitenskap er helt seriøst.
Drua Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Drar denne opp jeg, for jeg trenger tips i denne kategorien. Helst under 300 kr
flickan Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 DVD i ulike serier: Simpsons, Seinfeld, Riget, Lost, + + (med byttelapp) DVD-klassikere: gudfaren, , quentin tarantino, Indiana jones, Klær: t-skjorter, gensere, boxere, tøff lue, (litt kule merker) brettspill småelektronikk/ data: Tilbehør til mp3-spiller, spill (sjekk hvilken spillkonsoll han evt har), KOSS porta pro øretelefoner Abbonement på blad: pondus, illustrert vitenskap, Superundertøy (til skibakken), ullvangsokker, goggles Tøff treningsbag m/håndkle, dusjsåpeosv Parfyme (Armani Code ++)
Chans Skrevet 15. desember 2006 #10 Skrevet 15. desember 2006 Er han femten år er det på høy tid å begynne å prakke på ham god musikk. Gi ham Kent-CD'er, Blur-CD'er, Broder Daniel-CD'er, Kinks-CD'er eller album av et av de andre bandene alle bør eie! Ellers støtter jeg meg til forslag om DVD-bokser, for eksempel serier som Simpsons, King of Queens, Frustrerte Fruer, The Office, The L Word eller en av Tarantino-samlingene (den røde har vel stort sett alle han har laget hele, mens den gule mangler Pulp Fiction).
Gjest datasnuppa Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 For en super idé! Sønnen min bor i utlandet i år, og jeg grubler meg gal over hva jeg skal finne på. Et abonnement på et norsk blad høres bra ut. Noen som har forslag til andre blader? Er litt i tvil om akkurat Illustrert Vitenskap er helt seriøst.
Gjest datasnuppa Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 Illustrert vitenskap er kjempe bra. Veldig mye nyttig og mye vitenskap. Hilsen sivil ingeniør
Gjest Martinii Skrevet 7. desember 2010 #13 Skrevet 7. desember 2010 For en super idé! Sønnen min bor i utlandet i år, og jeg grubler meg gal over hva jeg skal finne på. Et abonnement på et norsk blad høres bra ut. Noen som har forslag til andre blader? Er litt i tvil om akkurat Illustrert Vitenskap er helt seriøst.
Knitcat Skrevet 7. desember 2010 #14 Skrevet 7. desember 2010 Er han femten år er det på høy tid å begynne å prakke på ham god musikk. Gi ham Kent-CD'er, Blur-CD'er, Broder Daniel-CD'er, Kinks-CD'er eller album av et av de andre bandene alle bør eie! Ellers støtter jeg meg til forslag om DVD-bokser, for eksempel serier som Simpsons, King of Queens, Frustrerte Fruer, The Office, The L Word eller en av Tarantino-samlingene (den røde har vel stort sett alle han har laget hele, mens den gule mangler Pulp Fiction). Jeg tror at gutten min på 16 hadde fått meg umyndiggjort hvis jeg ga ham slike serier til jul
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #15 Skrevet 7. desember 2010 Ser at tråden er gammel, men har noen flere forslag? Jeg trenger å finne en gave til en 15-åring, og det kan ikke være gavekort eller noe som lett kan byttes, da han bor på en liten plass der de ikke har matbutikk en gang... Han er verken interessert i å lese, høre på musikk eller å trene... Spilling liker han, men x-box-spill blir litt for dyrt, og jeg risikerer å kjøpe noe han har, og ikke kan bytte. Klær er han også uinteressert i, bortsett fra akkurat luer (!), men jeg aner ikke hva som er kult eller ikke, han er veldig kresen der... Har jo prøvd å spørre han også, men fikk ikke noe svar...
Gjest Skrevet 12. desember 2010 #16 Skrevet 12. desember 2010 Gavekort på f.eks cdon.com ? Da gjør det ikke så mye at han bor øde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå