Gå til innhold

En teit sang *ler*....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

hehehe for en teit sang *ler*...ser på svisj på nrk2 nå ...der synger Folk og Røvere (tror det var det de het) en rett og slett teit sang ..tror den heter utavdæsjælopplevelse :o :hoho::hoho::hoho:

må bare le jeg ....den teksten er jo fullstendig meningsløs og uforståelig .... :ler:

Og det VÆRSTE er at det er en sånn sang som lett kan snike seg inn i hjernen på en ..og så klorer den seg fast der og neket å slippe taket .... :o hehe huff ...nei den er rett og slett teit ...kan ikke forstå at det går an å stå der så alvorlig jeg å lire av seg de der meningsløse frasene ....*ler*....jaja ....smak og behag ....

søren og sitter jo her og nynner på den jo :o Skjerp deg Virgo - du liker jo ikke den sangen ..ikke sitte og nynne på den da ...! Sånn ...finn heller en annen sang .. :ler:

stønn :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å aktivt la være å ha en sang på hjernen, er omtrent forenlig med filosofien i følgende tankeeksperiment:

I 60 sekunder, fra du er ferdig med å lese dette, skal du ikke tenke på ISBJØRNER,

fikk du det til, Virgo? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe søren også da ! hvorfor i allverden skrev de det !! :o

*virgo tenker*...store isbjørner , små isbjørner ..isbjørner som bader ...isbjørner som løper, isbjørnunger som skir på rumpa på isen ...isbjørner som er skitne - rene isbjørner ....grevinnen og hovmesteren isbjørnen...isbjørner i barne tv ....isbjø...nei hold opp nå !!! IKKE tenker mer på isbjørner :o

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett "videoen" til den Folk og Røvere-sangen. Jeg ble egentlig kjempefascinert. Teksten i seg selv, som synges/snakkes, er jo ganske festlig og rar og absurd. Men når den er skrevet under han som synger, og du ser hvordan ting er stavet... Jeg ble helt lattermild av det. Morsom greie. :)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Étoile

Jeg synes det er en morsom sang.... sinnsykt fengende, sitter fast hele dagen den der.... dans dans dans oppå bole......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...