*miolin* Skrevet 4. desember 2006 #21 Del Skrevet 4. desember 2006 hei! L'Occitane har så mange herlige produkter. Er en egen atmosfære det å gå inne på disse butikkene. Herlige , rene dufter som gjenspegler Provance, og ikke minst legger jeg merke til den fantastiske servicen de ansatte her gir :-) Var innom L'Occitane på Sandvika Storsenter denne helgen. De har gjort om butikken. Blitt kjempefin! :-) Anbefaler å dra dit og se for dem som kan. Anbefaler følgende produkter: * Dusjoljen i mandel serien (Herlig!!!) * Body lotion i mandel. * Shea håndkrem - fantastisk til tørre hender da den fukter , trekker godt inn og er mild på duft * Shea body cream (25% shea) til svært tørr hud, samt også til eksemtendenser er den bra *Mange gode olivenolje produkter * Og immortelle serien for ansikt!! Unik synes jeg Dette er en ganske ny serie. Anti ageing. Altså revitaliserende effekt. Samt gir masse fuktighet! Er bare 25år, men bruker den pga min hud er så tørr. Den lukter herlig og er helt ren sånn - det var dagens reklame -- hehe.. dere kan tenke dere hvordan min ønskeliste ser ut viktig vi tar vare på oss selv og skjemmer oss bort litt vet dere ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har fått luktelys og badeolje fra Loccitane i julekalenderen min til nå, snille moren min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 30. desember 2006 Har nå handlet mandel dusjolje og body lotion i tillegg til shea håndkremen. Har også vært inne på makeupalley.com og lest om produktene, de fikk veldig gode anbefalinger, så nå har jeg lyst på masse mer..... Noen som har prøvd honningproduktene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. januar 2007 #24 Del Skrevet 3. januar 2007 De har åpnet i Tønsberg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #25 Del Skrevet 3. januar 2007 De har åpnet i Tønsberg også! ← Hvorfor ikke i Trondheim, som er en mye større by ? Fordi tønsbergfolk er mer kjøpesterke, eller fordi trøndere klarer seg med spenol..? Måtte bare få det ut, for jeg rakk ikke innom Value Shop-en på Gardermoen sist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merneith Skrevet 3. januar 2007 #26 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvorfor ikke i Trondheim, som er en mye større by ? Fordi tønsbergfolk er mer kjøpesterke, eller fordi trøndere klarer seg med spenol..? ← Hehe... Jeg, i motsetning til de fleste ser det ut som, er ikke SÅ imponert over L'Occitane. Ikke noe spesielt synes jeg, og mange av produktene lukter utrolig sterkt. Ikke noe for meg som bruker parfyme hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #27 Del Skrevet 3. januar 2007 Får håpe jeg er av samme mening som deg, Merneith jeg har nemlig ikke rukket å teste produktene selv ennå, er bare nysgjerrig... Og gidder ikke bestille fra nettet før jeg har snust på dem på ordentlig i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. januar 2007 #28 Del Skrevet 3. januar 2007 Veldig rart at de ikke har åpnet i Trondheim, men det kommer sikkert. De åpnet i begynnelsen av desember i Tønsberg. Jeg har ikke prøvd noen av produktene enda, men det virket lovende. De minnet litt om Body Shop, bortsett fra mer eksklusivt. Fikk en god innføring i produktseriene. Jeg er veldig spent på kroppsskrubben. De bruker ikke barnearbeidskraft, innpakningen er resirkulerbar, blindeskrift på de fleste varene (slik at de kan velge egne varer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. januar 2007 #29 Del Skrevet 3. januar 2007 De bruker ikke barnearbeidskraft, innpakningen er resirkulerbar, blindeskrift på de fleste varene (slik at de kan velge egne varer). ← I tillegg er alle ingrediensene økologiske og på fabrikken ansetter de mange mennesker med forskjellige fysiske og psykiske funksjonshemninger og de prioriterer lokalbefolkningen, noe som er en av grunnene til at produktene er litt dyrere enn lignende produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 3. januar 2007 Og så er det vel bare naturlige produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. januar 2007 #31 Del Skrevet 3. januar 2007 De bruker ingen animalske produkter (bortsett fra bikube produktene). Og tester aldri produktene på dyr. Bruker lite (eller ingen) parfyme i produktene. Arkana: bruker du noen L'Occitane-produkter nå? Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har lyst på honningproduktene.... Og en ansiktserie, kanskje oliven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. januar 2007 #33 Del Skrevet 3. januar 2007 Arkana: bruker du noen L'Occitane-produkter nå? Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal prøve... ← Ja, jeg har funnet et par favoritter derfra. Håndkrem: Daily Hand Lotion med olivenolje, i en hendig hvit pumpeflaske. Lukter herlig og trekker raskt inn i huden. Har du veldig tørr hud anbefales en håndkrem med shea butter i sølvtube, den ble litt for fet for meg, men fantastisk for skikkelig tørr hud. Body lotion: Body Lotion relaxing action Leppepomade: Shea Butter lip balm stick Og så liker jeg godt Verbena-serien, lukter fantastisk. Bruker parfymen og Body Ice Gel. Den siste er litt klissete, men veldig fin etter dusjen eller etter soling. Fotkremen i en sølvtube (ligner på håndkremen), også med shea butter, er fin, men den også er veldig fet. Fikk noen prøver på et par honningprodukter en gang, men syntes de luktet rart og følte ikke jeg fikk prøvd de nok til å si hva jeg syntes om dem, men pga lukten kommer jeg nok ikke til å kjøpe dem for å prøve mer. Lavendelhåndkremen (også i pumpeflaske) liker jeg også veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. januar 2007 #34 Del Skrevet 4. januar 2007 Shea Butter-haandkremen er kjempefin, jeg brukte den til hele kroppen da jeg fikk ekstra toerr hud i sommer. Synes den trekker fint inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 12. januar 2007 Da har jeg kjøpt dusjsåpen og body lotionen i honningserien, prøvde dem nettopp begge to og er veldig positiv til dem. Huden lukter litt sånn godt, søtt etterpå, ikke typisk honninglukt, men bare.....godt! Er blitt helt hekta på disse produktene nå jeg. Neste lønn blir det kanskje Immortelle-serien.... Noen som kan anbefale produkter her? Tenkte å bruke den preciouskremen som nattkrem, siden den ikke har solfaktor. Og så en annen med faktor om dagen. Hmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 12. januar 2007 #36 Del Skrevet 12. januar 2007 Mener da jeg har sett noe av L'occitane på bruktmarkedet her på KG? :klø: Men jeg er alt for trøtt til å sjekke for deg, sorry Ellers tror jeg søstere min har noe fra L'occitane, kan høre om hun har noen anbefalinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 12. januar 2007 Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 12. januar 2007 #38 Del Skrevet 12. januar 2007 Har nettopp fått håndkremen og jeg elsker den Skal absolutt kjøpe mer fra L'Occitane, fint at de har bra utvalg på Strawberrynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå