Rosenrød Skrevet 19. november 2006 #1 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har lyst til å ønske meg noen av disse produktene til jul, er det noen som kan anbefale noen favoritter? Har tenkt på: Mandel dusjolje og body lotion Håndkrem (husker ikke navnet) Strykevann? (ser litt kult ut.....) Andre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. november 2006 #2 Del Skrevet 19. november 2006 Håndkrem: Jeg kan anbefale Daily Hand Lotion med olivenolje (hvit pumpeflaske). Lukter herlig og hjelper godt. Har du svært tørr hud kan du bruke den i en sølvtube med blått merke på (inneholder shea butter, husker dessverre ikke navnet). Den er imidlertid veldig fet og trekker dårlig inn i huden, så jeg kunne bare bruke den om natten. Anbefaler også Aromachologie Lait Corporel/Body Lotion Relaxing Action, min favoritt. Ellers liker jeg veldig godt alle Verbena-produktene (lukter fantastisk!), spesielt parfymen og Soothing Body Ice Gel (herlig rett etter dusjen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. november 2006 Hva er den ice gelen? En type body lotion? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. november 2006 #4 Del Skrevet 19. november 2006 En type body lotion? ← Ja, det er en type body lotion med konsisens som en kremet gelé. Den gjør huden myk, men samtidig er den litt friskere og litt mer avkjølende enn en typisk hudkrem (derfor den passer så godt etter dusjen, eller f.eks. etter soling). Anbefaler deg uansett å prøve produktene i butikken slik at du kjenner konsistensen og lukten (faren er selvsagt at man lar seg friste til å kjøpe mye, for alt lukter så godt ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #5 Del Skrevet 19. november 2006 De har kjempegode bodypeelinger også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #6 Del Skrevet 19. november 2006 Hvor har de disse produktene? Parfymerier? *uvitende, men i egenpleiemodus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 19. november 2006 #7 Del Skrevet 19. november 2006 Lurer jeg også på, hvor får man kjøpt disse produktene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. november 2006 #8 Del Skrevet 19. november 2006 Man får kjøpt det i L'Occitane butikker, (samme eier i Norge som Olivier's) så tror de har en avdeling på CC Vest, Sandvika Storsenter og Frogner/Skovveien. Ellers på tax-free på Gardemoen. Eller eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 19. november 2006 #9 Del Skrevet 19. november 2006 Er det noen andre steder i landet enn i oslo da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. november 2006 #10 Del Skrevet 19. november 2006 Er det noen andre steder i landet enn i oslo da? ← Bergen og Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #11 Del Skrevet 19. november 2006 Ikke Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. november 2006 #12 Del Skrevet 19. november 2006 Ikke Trondheim? ← Nei, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. november 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 19. november 2006 Noen som vet om det er billigere å kjøpe disse produktene i London? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #14 Del Skrevet 19. november 2006 Nei, dessverre. ← Fillern, men takk for svar På den annen side sparer jeg kanskje noen penger... til neste gang jeg drar til Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 19. november 2006 #15 Del Skrevet 19. november 2006 Finnes det noen net-shop med disse produktene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. november 2006 #16 Del Skrevet 19. november 2006 Finnes det noen net-shop med disse produktene? ← Ja, det finnes, men det er ingen norsk side og de andre sender ikke til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deli Skrevet 19. november 2006 #17 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har hatt almond body lotion (eller i alle fall krem, i ei lita krukke). Den skulle også være oppstrammende. Men lukta skikkelig godt!! Fikk den av kjærsesten min en gang han hadde vært i Paris med jobben. Hadde da aldri hørt om Loccitane. Etter dette kjøpte jeg en slags parfyme i samme serie (mere en parfymert hudvann, også oppstrammende visstnok, men samme gode lukta Har også 20% sea butter hand cream (i sølvtube som nevnt over). Veldig god, men ja, den er kanskje best på natta. God nyhet: De har alt dette på Strawberrynet.com !!! Billigere enn i Frankrike hvor det blir lagd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #18 Del Skrevet 21. november 2006 Finnes det noen net-shop med disse produktene? ← Jeg har kjøpt L'Occitaneprodukter hos Strawberrynet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. november 2006 #19 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Venninna mi jobber på l'occitane, så jeg ønsket meg produkter derfra til jul, enkelt og greit De har jo skikkelig herlige produkter! Duftlyset med sjokoladelukt som jeg kjøpte der luktet bare noe helt sinnsykt godt! Skulle ønske butikken kom til trondheim også ... Forresten, jeg har slik "lakenspray/strykespray" og den lukter kjempegodt, anbefales :-D Endret 22. november 2006 av Teria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 22. november 2006 #20 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) fant en som solgte håndkremen: http://www.gullsmokken.com/gullsmokken/gam...citane_h_ndkrem selger også produkter på paleet i oslo. står også at det er åpnet butikk i bergen og stavanger. Endret 22. november 2006 av mee mee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå