Gå til innhold

Loccitane

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å ønske meg noen av disse produktene til jul, er det noen som kan anbefale noen favoritter? Har tenkt på:

Mandel dusjolje og body lotion

Håndkrem (husker ikke navnet)

Strykevann? (ser litt kult ut.....)

Andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håndkrem: Jeg kan anbefale Daily Hand Lotion med olivenolje (hvit pumpeflaske). Lukter herlig og hjelper godt. Har du svært tørr hud kan du bruke den i en sølvtube med blått merke på (inneholder shea butter, husker dessverre ikke navnet). Den er imidlertid veldig fet og trekker dårlig inn i huden, så jeg kunne bare bruke den om natten.

Anbefaler også Aromachologie Lait Corporel/Body Lotion Relaxing Action, min favoritt.

Ellers liker jeg veldig godt alle Verbena-produktene (lukter fantastisk!), spesielt parfymen og Soothing Body Ice Gel (herlig rett etter dusjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En type body lotion?

Ja, det er en type body lotion med konsisens som en kremet gelé. Den gjør huden myk, men samtidig er den litt friskere og litt mer avkjølende enn en typisk hudkrem (derfor den passer så godt etter dusjen, eller f.eks. etter soling). Anbefaler deg uansett å prøve produktene i butikken slik at du kjenner konsistensen og lukten (faren er selvsagt at man lar seg friste til å kjøpe mye, for alt lukter så godt ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man får kjøpt det i L'Occitane butikker, (samme eier i Norge som Olivier's) så tror de har en avdeling på CC Vest, Sandvika Storsenter og Frogner/Skovveien. Ellers på tax-free på Gardemoen. Eller eBay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det noen net-shop med disse produktene?

Ja, det finnes, men det er ingen norsk side og de andre sender ikke til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt almond body lotion (eller i alle fall krem, i ei lita krukke). Den skulle også være oppstrammende. Men lukta skikkelig godt!! Fikk den av kjærsesten min en gang han hadde vært i Paris med jobben. Hadde da aldri hørt om Loccitane. Etter dette kjøpte jeg en slags parfyme i samme serie (mere en parfymert hudvann, også oppstrammende visstnok, men samme gode lukta :) Har også 20% sea butter hand cream (i sølvtube som nevnt over). Veldig god, men ja, den er kanskje best på natta.

God nyhet: De har alt dette på Strawberrynet.com !!! Billigere enn i Frankrike hvor det blir lagd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi jobber på l'occitane, så jeg ønsket meg produkter derfra til jul, enkelt og greit :sjarmor:

De har jo skikkelig herlige produkter! :hjerter:

Duftlyset med sjokoladelukt som jeg kjøpte der luktet bare noe helt sinnsykt godt! Skulle ønske butikken kom til trondheim også ...

Forresten, jeg har slik "lakenspray/strykespray" og den lukter kjempegodt, anbefales :-D

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...