*Lillian* Skrevet 3. februar 2003 #1 Del Skrevet 3. februar 2003 GRATULERER MED DAGEN LILLE VENNEN!!!! 22 bursdagssmileys BARE for deg!! :blunke: Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. februar 2003 #2 Del Skrevet 3. februar 2003 Gratulere med dagen, Thea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 3. februar 2003 #3 Del Skrevet 3. februar 2003 Hipp Gratulerer med dagen snuppa *stoooor klem til humørsprederen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 3. februar 2003 #4 Del Skrevet 3. februar 2003 Gratulerer med dagen Thea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2003 #5 Del Skrevet 3. februar 2003 GRATULERER MED DAGEN ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. februar 2003 #6 Del Skrevet 4. februar 2003 :D Gra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineA Skrevet 4. februar 2003 #7 Del Skrevet 4. februar 2003 Gratulerer med dagen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. februar 2003 #8 Del Skrevet 4. februar 2003 Gratulerer med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 4. februar 2003 #9 Del Skrevet 4. februar 2003 :hjerter: :hjerter: :hjerter: Gratulerer så masse med dagen din Thea :hjerter: :hjerter: :hjerter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 4. februar 2003 #10 Del Skrevet 4. februar 2003 Siden en god ting ikke kan sies for ofte,gjentar jeg hilsenen fra såvidt over 00:00 i natt og sier det igjen GRATULERER MED DAGEN SNUPPA !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 4. februar 2003 #11 Del Skrevet 4. februar 2003 Grrrrraaaatttulereeeeeeeeerrrr med dagen snuppa Håper du får en god dag :D :D Bursdagsklemmer fra Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 4. februar 2003 #12 Del Skrevet 4. februar 2003 Gratulerer så mye med dagen fra meg hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 4. februar 2003 #13 Del Skrevet 4. februar 2003 Gratulerer! Et år eldre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. februar 2003 #14 Del Skrevet 4. februar 2003 GRATULERER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. februar 2003 #15 Del Skrevet 4. februar 2003 Gratulerer, Thea! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 4. februar 2003 #16 Del Skrevet 4. februar 2003 Åååååhhhhåååååhhhhhhhh, gjett hvem som sitter på den 22 år gamle rompa si med en masse tårer i øynene da Tusen tusen tuuuuuusen takk alle sammen. Dette var en meget hyggelig tråd må jeg si, en av de aller beste Da var jeg altså 22 år GAMMEL og kan formelig kjenne rynkene poppe frem i trynet mitt og huden har blitt knusk tørr sånn over natta , men pytt pytt. Det gjør meg ingen verdens ting........................... for jeg har jo dere jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D Nok en gang, tusen takk folkens. U are the best :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 4. februar 2003 #17 Del Skrevet 4. februar 2003 Henger med på her jeg..litt sent.. GRATULERER MED DAGEN!! :D kos deg på dagen din:) klemmer fra Madison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. februar 2003 #18 Del Skrevet 4. februar 2003 gratulererer vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. februar 2003 #19 Del Skrevet 4. februar 2003 Gratulerer med dagen Thea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 4. februar 2003 #20 Del Skrevet 4. februar 2003 Gratla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå