Gå til innhold

Morrabrø

Fremhevede innlegg

Skrevet

Naughty-talk er kjempe turn-on... men man må vel være vant til det kan jeg tenke meg ;)

Kan fint trives med naughty-talk uten å tenne på en slik selvskrytende tråd som det her.

Men så tenner jeg nok mer på mannfolk som ikke nødvendigvis roper høyest om hva de kan. Etter mine erfaringer, de som skryter av prestasjonene sine og nedleggelsene sine, har det mer i kjeften enn andre steder... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hjelpes sier nå jeg :ler:

Og dette blir man kåt av.... "Åhh, jeg er så kåt, jeg har så stor pikk, jeg er konstant hard, jeg er sååå god i senga, hun sa hele tiden hvor god jeg er i senga".

De som faktisk ER god bruker ikke ha det store behovet for å spre det slikt uten sidestykke.

:ler:  :ler:  :ler:

Er mann jeg også og må ta denne mannen i forsvar føler jeg.

Hvor har han skryti av noe som helst? Han har sagt at xen har sagt at han var litt stor i begynnelsen og at han ikke er redd for å ha sex med ukjennte for han har hørt at han er bra i senga.

Er det å skryte? Jeg syns ikke det. Mitt inntrykk av de som sier det (som du) er at dere er helt uten sex og derfor bare drømmer om ting (vanlig normal sex) som aldri skjer dere? Er det feil?

Er det skryt her?

Skrevet
Var på byn i går og ble alt for full som vanlig. Nå ligger jeg under dyna med et knallhardt morrabrø og skulle ønske jeg hadde noe mykt og godt å skli den inn i. Eller noen som kunne varme den litt med munnen sin. Eller begge deler. 

Neida, det gjør du ikke. Du skriver et innlegg.

Gjest Utlogget for øyeblikket...
Skrevet

Hmm, jeg ble iallefall veldig kåt av å lese denne tråden... Tror jeg skal kose meg litt jeg... :sjarmor:

Og takk til trådstarter for å få igang fantasien og kåtheten i meg!

Skrevet
Er mann jeg også og må ta denne mannen i forsvar føler jeg.

Hvor har han skryti av noe som helst? Han har sagt at xen har sagt at han var litt stor i begynnelsen og at han ikke er redd for å ha sex med ukjennte for han har hørt at han er bra i senga.

Er det å skryte? Jeg syns ikke det. Mitt inntrykk av de som sier det (som du) er at dere er helt uten sex og derfor bare drømmer om ting (vanlig normal sex) som aldri skjer dere? Er det feil?

Er det skryt her?

Jeg har vel allerde gjengitt hva jeg tolker som skryting. Du kan jo lese hva jeg skrev igjen ;)

Han brukte trolig mer tid på KG til å skrive om det enn til å knulle damen.

Mulig jeg virker snerpete, men så lenge mannen i huset her mener jeg er alt annet enn det så spiller det ingen rolle :-D

• 2 uker senere...
Skrevet

Plukket frem denne igjen ;) Natt til i går var jeg på julebord og de siste 20 minuttene av julebordet merket jeg at en av mine kvinnelige kollegaer begynnte å berøre føttene mine mer enn hva normalt er under bordet. Uten å utveksle et ord, fant vi begge ut at vi hadde lyst til å gjøre noe mer og 1 time senere lå jeg i sengen hennes. Det var utrolig opphissende, for hun er litt yngre enn meg, og veldig stille og sjenert på jobb ellers. Venninna hennes lå vegg i vegg så vi måtte være stille sa hun. Der og da bestemmte jeg meg for å gi venninna hennes et samtaleemen morgenen etter, så jeg sørget for å knulle henne grisehardt imellom slikkingen som nærmest fikk henne til å hyle ut!

Møtte venninna hennes i døra (som bare tilfeldigvis kom ut fra soverrommet i det jeg skulle gå hjem dagen derpå) og så i øynene hennes at hun hadde hatt en lang natt selv. Fikk nok å høre på for å si det slik ;)

Noen andre som havnet i senga med kollegaer under julebordet? ;)

Gjest Gjest_Prinsessen_*
Skrevet

Sukk...er litt søndagsneedy selv jeg. Ble ikke akkurat bedre av å lese denne tråden. Men har jeg noen å ringe..?Neeeei...

Aiaiai hvor kjipt det er å være alene i en tom leilighet når man gjerne skulle hatt litt selskap og en varm kropp å ligge inntil/under/oppå. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...