Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #61 Skrevet 19. november 2006 Likte misjonærstillingen best forstod jeg, for hun sa hele tiden at det var så deilig å se den svære kukken min skli inn og ut av henne og at blodårene på armene mine bulet ut. ← Det syns jeg er drit sexy også! Åå nå vil jeg ha sex også
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #62 Skrevet 19. november 2006 Var ikke så lett å få sett henne suge i begynnelsen for det var flaut sa hun. Men etter en stund stod jeg på kne i sengen og fingerknulla musa hennes mens hun sugde som besatt. Så da var det ikke så flaut alikevel hehe. Nå blir jeg så kåt av å tenke på det at jeg må runke igjen. Kansje jeg skulle be henne komme en tur til? Men da ender hun med å ligge over. Greit for meg bare hun ikke har noe problem med det.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #63 Skrevet 19. november 2006 Ganske morsomt at en gjest klarer å skrive 4 sider med fantasier og svar på egne innlegg.... Bra jobba!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #64 Skrevet 19. november 2006 hehe hun sa først nei for det var sent og ikke minst at hun var litt sår. Men så sa hun at det hadde vært godt å sove sammen med noen så hun tar bilden hit hvert øyeblikk Bedre enn å fantasere om henne ja
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #65 Skrevet 20. november 2006 Sier du sånn så minsker ikke lysten vet du Du får luremuse meg litt her da ← Virker som om dere hadde en trivelig kveld Blir litt lite sex for tiden, men jeg har planer for helgen med han, nærmest enten han vil eller ei Men pokker, du får meg til å leke med tanken på å få meg en elsker(inne) Det er overhodet ikke aktuelt i virkeligheten, men tanken på å ha noen jeg kunne sendt en SMS når nøden ble for stor, mmmmmmmmmmm. Tanken er god til å leke med, spesielt med litt ekstra hjelp av annet leketøy
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #66 Skrevet 20. november 2006 Virker som om dere hadde en trivelig kveld Blir litt lite sex for tiden, men jeg har planer for helgen med han, nærmest enten han vil eller ei Men pokker, du får meg til å leke med tanken på å få meg en elsker(inne) Det er overhodet ikke aktuelt i virkeligheten, men tanken på å ha noen jeg kunne sendt en SMS når nøden ble for stor, mmmmmmmmmmm. Tanken er god til å leke med, spesielt med litt ekstra hjelp av annet leketøy ← Det var veldig godt Å kjenne at du våkner knallhard og at det ikke gir seg ut over dagen, bare må jo tilfredstilles på en eller annen måte. Jeg likte godt at hun tok litt hånd om meg. Sa "stakar deg, har du hatt den sånn hele dagen du da" mens hun begynnte å runke meg under pleddet i stua først og lot meg kjenne på henne også. Litt sykesøster lek er ikke å forakte. Tror jeg trenger litt mer, for etter at jeg leste deg skrive om leketøy og tanken på det fikk meg knallhard igjen.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #67 Skrevet 21. november 2006 Det var veldig godt Å kjenne at du våkner knallhard og at det ikke gir seg ut over dagen, bare må jo tilfredstilles på en eller annen måte. Jeg likte godt at hun tok litt hånd om meg. Sa "stakar deg, har du hatt den sånn hele dagen du da" mens hun begynnte å runke meg under pleddet i stua først og lot meg kjenne på henne også. Litt sykesøster lek er ikke å forakte. Tror jeg trenger litt mer, for etter at jeg leste deg skrive om leketøy og tanken på det fikk meg knallhard igjen. ← Høres ut som om du har funnet noen som tar godt hånd om deg ja Er litt “lei” av det fredelige jeg, merker jeg går mer og mer over til litt mer bestemte ting. I dag har tankene sirklet om businesskvinnestilen, med et “uskyldig” postbud el som kommer innom. Leker litt med tanken på å kjøpe en slik til bruk på hjemmekontoret og overraske han med når han kommer fra jobb. Nybarbert, stayup strømper, ingen truse og håret satt opp. Tror dessverre han hadde fått sjokk, og ikke nødvendigvis et positivt et Men snart helg, så sex blir det i det minste
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #68 Skrevet 21. november 2006 Høres ut som om du har funnet noen som tar godt hånd om deg ja Er litt “lei” av det fredelige jeg, merker jeg går mer og mer over til litt mer bestemte ting. I dag har tankene sirklet om businesskvinnestilen, med et “uskyldig” postbud el som kommer innom. Leker litt med tanken på å kjøpe en slik til bruk på hjemmekontoret og overraske han med når han kommer fra jobb. Nybarbert, stayup strømper, ingen truse og håret satt opp. Tror dessverre han hadde fått sjokk, og ikke nødvendigvis et positivt et Men snart helg, så sex blir det i det minste ← Da er uansett ikke det din skyld. Syns det høres sexy som F ut jeg! Kom til meg i den outfitten der så får du en hard pakke levert av meg Får inntrykk av at han hjemme er hedlig jeg for det virker på meg som du går kåtsprengt rundt hele dagen lang. Og da blir jeg det og!!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #69 Skrevet 21. november 2006 Men snart helg, så sex blir det i det minste ← Tilfredstiller du deg selv med leketøy hele uken ellers alene? Må jo være helt utsultet på pikk du da? hehe da hadde det nok vært dobbelt så gøy å treffe deg også
Gjest Gitte Skrevet 21. november 2006 #70 Skrevet 21. november 2006 Blir noen faktisk kåte av denne skrytetråden? "Jeg er ganske stor" "Jeg er ganske god i senga har jeg hørt".. Men du måtte allikevel spørre om råd for hva du skulle gjøre på KG...? Æsjamei
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #71 Skrevet 21. november 2006 Blir noen faktisk kåte av denne skrytetråden? ← Eh.. litt ja
Gjest glamourgirl Skrevet 21. november 2006 #72 Skrevet 21. november 2006 (endret) Blir noen faktisk kåte av denne skrytetråden? "Jeg er ganske stor" "Jeg er ganske god i senga har jeg hørt".. Men du måtte allikevel spørre om råd for hva du skulle gjøre på KG...? Æsjamei ← Gitte, da! Du og jeg får ta oss en tur inn på hus, hage og hobby forumet, vi er tydeligvis surmulne og pripne.... Endret 21. november 2006 av glamourgirl
Gjest Gitte Skrevet 21. november 2006 #73 Skrevet 21. november 2006 Gitte, da! Du og jeg får ta oss en tur inn på hus, hage og hobby forumet, vi er tydeligvis surmulne og pripne.... ← uff å huff.. unnskyld Jeg får tusle etter deg inn på hus, hage og hobby... er rett og slett for prippen for seksualitet
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #75 Skrevet 21. november 2006 Noen andre som har lagt merke til at det konstant er mellom 4 og 9 stykker (gjester) inne å leser i denne tråden?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2006 #76 Skrevet 22. november 2006 Her har det vært liv skjønner jeg Da er uansett ikke det din skyld. Syns det høres sexy som F ut jeg! Kom til meg i den outfitten der så får du en hard pakke levert av meg Får inntrykk av at han hjemme er hedlig jeg for det virker på meg som du går kåtsprengt rundt hele dagen lang. Og da blir jeg det og!! ← Tror det er godt jeg ikke vet hvor du bor, eller så kunne det fristet å tatt deg på ordet (og andre steder ) Får se om jeg finner på noe morsomt til helgen. Blir nok jeg som må ta “jobben” denne gangen (også…), men da skal jeg pokker gjøre den godt!
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2006 #77 Skrevet 23. november 2006 Tror det er godt jeg ikke vet hvor du bor, eller så kunne det fristet å tatt deg på ordet (og andre steder ) ← Fler som blir opphisset her forstår jeg
Henna Skrevet 23. november 2006 #78 Skrevet 23. november 2006 Hjelpes sier nå jeg Og dette blir man kåt av.... "Åhh, jeg er så kåt, jeg har så stor pikk, jeg er konstant hard, jeg er sååå god i senga, hun sa hele tiden hvor god jeg er i senga". De som faktisk ER god bruker ikke ha det store behovet for å spre det slikt uten sidestykke.
Annikken Skrevet 23. november 2006 #79 Skrevet 23. november 2006 Jeg likte tråden kjempegodt og syntes den var veldig opphissende, og savner kjæresten VELDIG akkurat nå Naughty-talk er kjempe turn-on... men man må vel være vant til det kan jeg tenke meg
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #80 Skrevet 24. november 2006 Hadde eg vore inne i ei tørke-periode, kunna eg heilt sikkert blitt kåt av det her eg og...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå