Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #41 Skrevet 19. november 2006 Ble dårlig med kortbaneløp er jeg redd. Jeg ligger å klemmer litt på den og varmer opp. Merkelig hvor hard det går ann å bli etter fylla? Det slår aldri feil og jeg har alltid lurt på hvorfor det er sånn? Skulle nesten tro det var motsatt? Hehe så du blir kåt selv ja. Du får råknulle samboeren din når han er tilbake og kose deg alene så lenge. Om du liker det da selvfølgelig. Er vel ikke alle som gjør det heller. ← Har lurt på det samme selv. Ofte slapp når han er full, men dagen derpå, juhuuuuuuuu!! Tjo, JEG liker slikt, men han er mer “tam” av seg, tror han hadde fått sjokk om han kom hjem og fant meg i full gang med leketøyet
Gjest Pet Skrevet 19. november 2006 #42 Skrevet 19. november 2006 Ble dårlig med kortbaneløp er jeg redd. Jeg ligger å klemmer litt på den og varmer opp.← Ikke gjør det, da! Du kan jo risikere å komme bare av at hun ringer på døra, sånn som du holder på!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #43 Skrevet 19. november 2006 Allerede fått det tipset og skal PRØVE å holde det. Blir steintøfft men. Har skiftet på sengen nå også så det dufter nytt og godt. Regner med at hun setter pris på det. ← Forstår jeg godt, men så lenge det ikke er noen du har noe fast på gang med så kan det bli litt guffent om det går for fort. Synd om hun skulle få bondeanger i morgen, da har du mistet muligheten til å smse henne neste gang du er bakfull *Vurderer gå i dusjen (for 2 gang i dag )og vente på samberen*
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #44 Skrevet 19. november 2006 Hun er her om 5 minutter. Nå må jeg gjøre klart resten. Setter frem litt små sjokoladebiter, litt sterarinlys, ekstra puter i sofaen og tar på meg litt godlukt. Rapport kommer senere. Ønsk meg lykke til da
Gjest Pet Skrevet 19. november 2006 #45 Skrevet 19. november 2006 Hun er her om 5 minutter. Nå må jeg gjøre klart resten. Setter frem litt små sjokoladebiter, litt sterarinlys, ekstra puter i sofaen og tar på meg litt godlukt. Rapport kommer senere. Ønsk meg lykke til da ← Lykke til, og kos deg!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #46 Skrevet 19. november 2006 Og der kom samboeren (og vil ha middag ), vel uten mat og drikke, duger p***** ikke
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #48 Skrevet 19. november 2006 Forstår jeg godt, men så lenge det ikke er noen du har noe fast på gang med så kan det bli litt guffent om det går for fort. Synd om hun skulle få bondeanger i morgen, da har du mistet muligheten til å smse henne neste gang du er bakfull *Vurderer gå i dusjen (for 2 gang i dag )og vente på samberen* ← Neida jeg skal være snill og ta det pent og rolig. Vi er jo venner så jeg vil ikke at hun skal føle noen anger senere. Vi skal være gode venner i morgen også vi. Hadde jeg trodd noe annet hadde jeg ikke spurt henne om det her. Gå i dusjen og kos deg da;) Når du sier det sånn får jeg nesten lyst til å knulle med deg også hehe men det er selvfølgelig bare fordi det er lett å bli opphisset av å tenke på en jente som koser seg i dusjen. Du er nok godt fornøyd med samboeren og han er helt sikkert heldig og blir heldigere i kveld. Han kommer nok ikke til å skjønne mye nå Nei nå har jeg litt dårlig tid.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #49 Skrevet 19. november 2006 Så du liker å høre om jenter som koser seg i dusjen. Kansje du liker å høre at jeg nesten sklir av stolen etter å ha lest om den harde kukken din nå også da! Håper du knuller henne sønder og sammen! Slikk henne lenge, lenge og hun kommer garantert til å ville suge på deg også bare du får henne kåt og trygg nok! Jeg skal rett inn på soverrommet for å hente frem egget mitt nå skal jeg love deg! Hjelp så kåt jeg har blitt av den tråden her!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #50 Skrevet 19. november 2006 Neida jeg skal være snill og ta det pent og rolig. Vi er jo venner så jeg vil ikke at hun skal føle noen anger senere. Vi skal være gode venner i morgen også vi. Hadde jeg trodd noe annet hadde jeg ikke spurt henne om det her. Gå i dusjen og kos deg da;) Når du sier det sånn får jeg nesten lyst til å knulle med deg også hehe men det er selvfølgelig bare fordi det er lett å bli opphisset av å tenke på en jente som koser seg i dusjen. Du er nok godt fornøyd med samboeren og han er helt sikkert heldig og blir heldigere i kveld. Han kommer nok ikke til å skjønne mye nå Nei nå har jeg litt dårlig tid. ← Tanken er gjensidig Men det blir med den, jeg er kun nettvarianten av luremus Men nå må jeg lage middag, og ikke svi maten pga *kremt* distraksjoner , og så får jeg få samboeren tidlig til sengs Takk for inspirasjonen
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #51 Skrevet 19. november 2006 Åh gud, som jeg savner sex Ikke flere sånne tråder, dere gjør det ufrivillige sølibatet mitt tungt å takle
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #52 Skrevet 19. november 2006 Tenk om de har hyrdestunden akkurat nå! ARGH! Du kunne ikke fortalt litt om hvordan du ser ut da, så hadde jeg hatt et bilde å onanere etter når jeg tenkte på deg!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #53 Skrevet 19. november 2006 Åh gud, som jeg savner sex Ikke flere sånne tråder, dere gjør det ufrivillige sølibatet mitt tungt å takle ← JEG OGSÅ JEG VIL HA PIKK! NÅ!!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #54 Skrevet 19. november 2006 Den rapporten gleder jeg meg til du Detaljer takk
Gjest Deim Skrevet 19. november 2006 #55 Skrevet 19. november 2006 Jeg har ikke onanert på det jeg kan huske men denne tråden ga meg en sterk lyst som jeg ikke har kjent på lenge! Føler meg litt patetisk men jeg kommer til å følge med på oppdateringen her Enn om noen kunne ha spurt meg om noe slikt! Hadde takket ja tvert...
Gjest Trude Trompet Skrevet 19. november 2006 #56 Skrevet 19. november 2006 Jeg har ikke onanert på det jeg kan huske men denne tråden ga meg en sterk lyst som jeg ikke har kjent på lenge! Føler meg litt patetisk men jeg kommer til å følge med på oppdateringen her Enn om noen kunne ha spurt meg om noe slikt! Hadde takket ja tvert... ← Jeg kan hjelpe deg jeg hvis du vil ta på deg selv ;);)
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #57 Skrevet 19. november 2006 Den bankende, harde kukken din har det nok bra nå ja Skulle fått lov til å entre meg også selv om typen nok ikke hadde likt det har ikke pratet så dirty på det jeg kan huske jeg... Hysj hysj
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #58 Skrevet 19. november 2006 Her har det skjedd ting forstår jeg Og det er helt riktig at den bankende kukken min hadde det bra. Det sørget hun for faktisk og jeg hadde ingen aning om at hun var så kåt. Måtte holde meg for å ikke begynne å le ved et par tilfeller, for slik jeg kjenner henne så ble det litt rart når hun tok helt av. Likte misjonærstillingen best forstod jeg, for hun sa hele tiden at det var så deilig å se den svære kukken min skli inn og ut av henne og at blodårene på armene mine bulet ut. Men jeg snudde henne rundt nå og da for hun har så fin rumpe å se ned på når når jeg trengte inn i henne. Vi passet veldig godt sammen i senga syns jeg. Hun sa hun likte godt at jeg trakk meg ut av og til for å slikke henne litt og siden trenge inn i henne igjen. Hun smakte nydelig. Vi ble enige om at vi kunne ringe hverandre når enn vi hadde lyst igjen og hun ville allerede i morgen men da er ikke jeg hjemme så det får bli dagen etter det. Fikk blunkesmily sms av henne nå. hehe
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #59 Skrevet 19. november 2006 Tanken er gjensidig sengs Takk for inspirasjonen ← Sier du sånn så minsker ikke lysten vet du Du får luremuse meg litt her da
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #60 Skrevet 19. november 2006 Den bankende, harde kukken din har det nok bra nå ja Skulle fått lov til å entre meg også selv om typen nok ikke hadde likt det har ikke pratet så dirty på det jeg kan huske jeg... Hysj hysj ← Liker du det så prøv med typen din. Blir sikkert bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå