Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #21 Skrevet 19. november 2006 Inget problem. Tenkte egentlig vi kunne dusje sammen om hun kunne tenke seg det også? Ellers er jeg nydusjet når hun kommer. Blir en time forsinket sa hun nå. ← Den er jo ikke så dum heller, men er kanskje ikke alle som føler seg bekvem med å dusje sammen. Føler meg litt klønete når jeg skal forsøke å bli noenlunde ren, og samtidig ikke se helt idiot ut
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #22 Skrevet 19. november 2006 Nei, det tror jeg ikke. Hun vet da hvorfor hun er invitert? Vet bare at for min egen del kan det bli litt voldsomt å bli dratt rett inn i senga. Det er mye mer pirrende med litt småkosing som tar seg opp for så å avslutte med et realt knull. Du trenger ikke å legge armen rundt henne, heller, hvis du synes det virker teit. ← Neida det er ikke teit. Jeg er uhyre kosete av meg så det er bare pluss for meg det. Blir merkelig det her for vi er gode venner som henger mye sammen. Hadde vært lettere i fylla men det blir bedre som det her. Jeg er ganske stor så jeg håper bare det går bra. Forrige kjærsten min hadde litt problemer med det i begynnelsen men lærte seg å elske det sa hun og at hun aldri igjen kom til å se på en vanlig størrelse som like interessant igjen. Jeg får ta det litt pent med henne i begynnelsen da. Hun er utrolig hot så jeg kommer til å eksplodere når jeg kommer.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #23 Skrevet 19. november 2006 Den er jo ikke så dum heller, men er kanskje ikke alle som føler seg bekvem med å dusje sammen. Føler meg litt klønete når jeg skal forsøke å bli noenlunde ren, og samtidig ikke se helt idiot ut ← Bra for da er du som meg. Tenkte akkurat det samme selv. Vi får ta det som det kommer.
Gjest Pet Skrevet 19. november 2006 #24 Skrevet 19. november 2006 Jeg er ganske stor så jeg håper bare det går bra.← Da får du bare sørge for at hun er skikkelig våt og klar før du entrer henne, så går det så bra, så!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #25 Skrevet 19. november 2006 Da får du bare sørge for at hun er skikkelig våt og klar før du entrer henne, så går det så bra, så! ← Det tror jeg nok. Skal nok få henne kåt og våt. Jeg elsker å slikke og det pleier å funke bra. Har alltid fått skryt for at jeg har en veldig dyktig tunge så hun skal få kost seg
Gjest Pet Skrevet 19. november 2006 #26 Skrevet 19. november 2006 Det tror jeg nok. Skal nok få henne kåt og våt. Jeg elsker å slikke og det pleier å funke bra. Har alltid fått skryt for at jeg har en veldig dyktig tunge så hun skal få kost seg ← Dette høres ut til å bli en hyggelig søndagsettermiddag. Du får avlegge rapport her etterpå!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #27 Skrevet 19. november 2006 Selvfølgelig kan jeg avlegge rapport her etterpå. Noen andre tips om hva jeg burde gjøre? Er ganske sikker på meg selv og har alltid fått høre at jeg er bra i senga men er det noe spesielt jenter elsker mer enn noe annet kansje? Selv om alle er forskjellig selvfølgelig.
Gjest Pet Skrevet 19. november 2006 #28 Skrevet 19. november 2006 Selvfølgelig kan jeg avlegge rapport her etterpå. Noen andre tips om hva jeg burde gjøre? Er ganske sikker på meg selv og har alltid fått høre at jeg er bra i senga men er det noe spesielt jenter elsker mer enn noe annet kansje? Selv om alle er forskjellig selvfølgelig. ← Nei, nå har du fått hjelp til å komme i gang, så resten får du fikse selv!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #29 Skrevet 19. november 2006 Tja, er veldig glad i massasje jeg da
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #30 Skrevet 19. november 2006 Inget problem. Jeg skal nok greie å finne ut hva vi burde gjøre Eneste problemet her nå er at jeg er så sprengkåt og kukken banker så jeg må bite tunga av meg for å ikke runke som en gal først som sist igjen. Hun skal være her om en halvtimes tid vet jeg men det føles som en evighet nå.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #31 Skrevet 19. november 2006 Tja, er veldig glad i massasje jeg da ← Takk for tips men jeg føler at man må være ganske flink for at det skal fungere på en bra måte. God masasje er veldig bra men om du gir dårlig masasje så er det bedre uten syns du ikke? Jeg er flinkere til å stryke og kose enn direkte masasje tror jeg i hvert fall.
Gjest Pet Skrevet 19. november 2006 #32 Skrevet 19. november 2006 Inget problem. Jeg skal nok greie å finne ut hva vi burde gjøre Eneste problemet her nå er at jeg er så sprengkåt og kukken banker så jeg må bite tunga av meg for å ikke runke som en gal først som sist igjen. Hun skal være her om en halvtimes tid vet jeg men det føles som en evighet nå. ← Det er kortbaneløp på NRK nå, se litt på det.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #33 Skrevet 19. november 2006 Det er kortbaneløp på NRK nå, se litt på det. ← takk!
Gjest Trude Trompet Skrevet 19. november 2006 #34 Skrevet 19. november 2006 Morrabrød er best med ost og skinke
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #35 Skrevet 19. november 2006 Tipper det er nok av jenter som er ganske opphisset etter å ha lest her nå og jeg er blandt de! Skulle hun ikke møte opp så lar du meg ta plassen hennes!!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #36 Skrevet 19. november 2006 Takk for tips men jeg føler at man må være ganske flink for at det skal fungere på en bra måte. God masasje er veldig bra men om du gir dårlig masasje så er det bedre uten syns du ikke? Jeg er flinkere til å stryke og kose enn direkte masasje tror jeg i hvert fall. ← “Stryke og kose” ER mer eller mindre massasje, men i mild variant Den utgaven hvor du trykker i vei til muskler og ladd knaker fungerer ikke nødvendigvis særlig bra så sant ikke partneren liker det litt hardt. Kan forresten og være farlig om du tar for mye i, spesielt på harde deler (ryggrad, skuldre osv) Og mens du ser på kortbaneløpet, en kald klut på utsatte deler vil kanskje hjelpe? *gleder meg til rapporten, og savner samboeren mer enn vanlig*
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #37 Skrevet 19. november 2006 Tipper det er nok av jenter som er ganske opphisset etter å ha lest her nå og jeg er blandt de! Skulle hun ikke møte opp så lar du meg ta plassen hennes!! ← Avtale Men hun kommer nok. Hun er ganske sjenert så jeg trodde aldri hun kunne takke ja til noe som det her men hun gjorde det så hun er vel litt mer dirty enn man skulle tro. Jeg gleder meg som besatt til å tre inn i henne. Kan ikke legge skjul på at jeg håper hun tar den i munnen også for det er klart det er noe vi gutta liker.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #38 Skrevet 19. november 2006 Ikke hopp på henne med en gang hun kommer inn døra da
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #39 Skrevet 19. november 2006 “Stryke og kose” ER mer eller mindre massasje, men i mild variant Den utgaven hvor du trykker i vei til muskler og ladd knaker fungerer ikke nødvendigvis særlig bra så sant ikke partneren liker det litt hardt. Kan forresten og være farlig om du tar for mye i, spesielt på harde deler (ryggrad, skuldre osv) Og mens du ser på kortbaneløpet, en kald klut på utsatte deler vil kanskje hjelpe? *gleder meg til rapporten, og savner samboeren mer enn vanlig* ← Ble dårlig med kortbaneløp er jeg redd. Jeg ligger å klemmer litt på den og varmer opp. Merkelig hvor hard det går ann å bli etter fylla? Det slår aldri feil og jeg har alltid lurt på hvorfor det er sånn? Skulle nesten tro det var motsatt? Hehe så du blir kåt selv ja. Du får råknulle samboeren din når han er tilbake og kose deg alene så lenge. Om du liker det da selvfølgelig. Er vel ikke alle som gjør det heller.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #40 Skrevet 19. november 2006 Ikke hopp på henne med en gang hun kommer inn døra da ← Allerede fått det tipset og skal PRØVE å holde det. Blir steintøfft men. Har skiftet på sengen nå også så det dufter nytt og godt. Regner med at hun setter pris på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå