Gå til innhold

Morrabrø

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på byn i går og ble alt for full som vanlig. Nå ligger jeg under dyna med et knallhardt morrabrø og skulle ønske jeg hadde noe mykt og godt å skli den inn i. Eller noen som kunne varme den litt med munnen sin. Eller begge deler.

Beste sexen er jo når man har hangover fra i går men det er nesten ikke til å bære at ronking ser ut til å være eneste løsningen her og nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Ligger du her og skriver mens du har benner, mann?

Hva feiler det deg? Dra den! Dra den hardt og lenge helt til lala-land!

Skrevet

Har dratt den litt men ikke orket å fullføre ennå. Når du er mann så får du så ekstremt knallhard kukk etter du har vært på fylla natten før og det tar lang tid å komme. Mye lenger enn normalt så man kan holde på å holde på i det uendelige. Men det er jævlig godt. Skulle bare hatt en av motsatt kjønn som hadde det på samme måten her akkurat nå.

Gjest morrabrød
Skrevet

Eksen min som er en god venn av meg fremdeles ringte nå for et par minutter siden. Jeg fortalte hvordan det lå ann og hun begynte å le men sa hun godt kunne huske hva hun går glipp av nå da. Var hyggelig sagt av henne seff. Skulle gjerne hatt henne her nå men hun har flytta flere mil unna så den er kjørt. Faen. For hun var jævlig god å knulle med og visste nøyaktig hva jeg likte. Nå fikk jeg en sms fra henne også hvor hun skriver at jeg kan prøve å gjette hva hun gjør nå...

Nesten så jeg setter meg i bilen å kjører i timesvis for å knulle vettet av henne.

Gjest morrabrød
Skrevet

Har et par venninder jeg mer enn gjerne skulle hatt sex med her å nå.

Spørsmål til dere jenter: Er det noen måte å spørre om det over sms for eksempel uten å ødelegge noe eller bli oppfattet som en dust? Tenker dere jenter sånn i det hele tatt? Jeg kan tenke meg at de begge sikkert kunne tenke seg å ha sex med meg men jeg veit ikke hvordan man skulle lagt det frem? Går det ann å spørre om det på en fleipete måte?

Skrevet
Har et par venninder jeg mer enn gjerne skulle hatt sex med her å nå.

Spørsmål til dere jenter: Er det noen måte å spørre om det over sms for eksempel uten å ødelegge noe eller bli oppfattet som en dust? Tenker dere jenter sånn i det hele tatt? Jeg kan tenke meg at de begge sikkert kunne tenke seg å ha sex med meg men jeg veit ikke hvordan man skulle lagt det frem? Går det ann å spørre om det på en fleipete måte?

Hvis du har flørtet litt med dem og du er sikker på at det er noe de kunne ha tenkt seg, er det bare å spørre! Kanskje en av dem er fylleskjuk og kåt, også!
Gjest morrabrød
Skrevet

Sikker å sikkert. Et hundre prosent sikker får man vel aldri blitt men jeg tror det. Hvordan skulle jeg skrevet det uten at det ble feil da?

Skrevet

Lettere enn jeg trodde. Fikk svar om at hun ene lå og tenkte på akkurat det samme faktisk så nå ser det ut til at hun er her om 20 mintter. Det kommer til å bli mildt sagt en surrealistisk opplevelse. Men kommer hun skal hun ikke angre på det. Faen bare hun lar meg spise på henne for det er det beste jeg vet.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Nå er det jo strengt tatt faktisk ettermiddagsbrød du ligger med.

Gjest morrabrød
Skrevet

Nå skriver hun ny sms om at hun er litt nærvøs (noe hun bør være) og lurer på om vi burde gjøre dette. Jeg sa at hun uansett kunne komme over en tur så kunne vi se en dvd. Reint jug selvfølgelig for hun kommer ikke til å få sett så mye som et sekund film her hos meg. Men det vet hun nok godt.

Skrevet
Nå er det jo strengt tatt faktisk ettermiddagsbrød du ligger med.

Sant nok. Men jeg gjorde som du foreslo i sted uten at det utgjorde noen særlig forskjell. Nå etter at jeg fikk smset med hun som kommer ble den minst like villig til en ny runde så det er inget problem.

Skrevet
Nå skriver hun ny sms om at hun er litt nærvøs (noe hun bør være) og lurer på om vi burde gjøre dette. Jeg sa at hun uansett kunne komme over en tur så kunne vi se en dvd. Reint jug selvfølgelig for hun kommer ikke til å få sett så mye som et sekund film her hos meg. Men det vet hun nok godt.

Ikke kast deg over henne med en gang hun kommer inn døra, da. Og kle på deg først.

Skrevet
Ikke kast deg over henne med en gang hun kommer inn døra, da. Og kle på deg først.

Ok. Takk for råd som det. Noe annet jeg burde tenke på? Og siden jeg ikke skal kaste meg over henne hvordan går jeg frem da foreslår du?

Skrevet
Ok. Takk for råd som det. Noe annet jeg burde tenke på? Og siden jeg ikke skal kaste meg over henne hvordan går jeg frem da foreslår du?

Sett på filmen og by henne på en øl hvis du har. Så kan du spørre om hun vil sitte i armkroken din eller noe sånt. Så snart dere har fått litt fysisk kontakt går nok resten av seg selv. Ihvertfall hvis hun er like kåt som du er!

Skrevet

Om du lukter gammel fyll: DUSJ og puss tenner! Og grav fram kondomene først som sist ;)

Skrevet
Sett på filmen og by henne på en øl hvis du har. Så kan du spørre om hun vil sitte i armkroken din eller noe sånt. Så snart dere har fått litt fysisk kontakt går nok resten av seg selv. Ihvertfall hvis hun er like kåt som du er!

Greit da gjør jeg det. Bare det ikke blir for kjærsteaktig? Tror hun trives godt som singel og det gjør vel jeg også så dette er vel bare for å hygge seg litt.

Skrevet
Om du lukter gammel fyll: DUSJ og puss tenner! Og grav fram kondomene først som sist ;)

Inget problem. Tenkte egentlig vi kunne dusje sammen om hun kunne tenke seg det også? Ellers er jeg nydusjet når hun kommer. Blir en time forsinket sa hun nå.

Skrevet
Greit da gjør jeg det. Bare det ikke blir for kjærsteaktig? Tror hun trives godt som singel og det gjør vel jeg også så dette er vel bare for å hygge seg litt.

Nei, det tror jeg ikke. Hun vet da hvorfor hun er invitert? Vet bare at for min egen del kan det bli litt voldsomt å bli dratt rett inn i senga. Det er mye mer pirrende med litt småkosing som tar seg opp for så å avslutte med et realt knull. Du trenger ikke å legge armen rundt henne, heller, hvis du synes det virker teit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...