Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørte feil i går og har ikke brikke... Mener å huske at min tante kjørte en bil uten brikke gjennom autopass og at man kan betale for seg på nettet, men jeg finner ingenting om dette på fjellinjen.no. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gå på en Esso-stasjon og få en angregiro som må betales senest 3 dager etter at du kjørte gjennom bommen. Det står litt om det her.

Skrevet

Jeg skiftet til "klippekort" for en stund siden. Er det en enkel måte å finne ut hvor mange "klipp" det er igjen? (Gidder ikke rote frem avtalen, hvis det ikke er nødvendig...)

Skrevet

Det blinker hvertfall et kryss når det er bare fem klipp igjen, da får du rakst ny giro i posten.

Gjest graceland
Skrevet

Greiest å betale via sms da! :)

Skriv angrefjell for lett bil (totalvekt til og med 3 500 kg)

Alternativt, skriv angrefjelltung for tung bil (totalvekt fra og med 3 501 kg)

Tast mellomrom

Skriv bilens registreringsnummer

Tast mellomrom

Skriv passeringsdatoen

Avslutt meldingen med å sende den til 1960 som er mottakers telefonnummer

Eksempel: angrefjell dj12345 260603

Skrevet
Det blinker hvertfall et kryss når det er bare fem klipp igjen, da får du rakst ny giro i posten.

Ah, det var greit å vite :) Da slipper jeg å bekymre meg for at videokameraet skal flashe, slik fartskontrollene gjør.

Tast mellomrom

Tast mellomrom

Skriv passeringsdatoen

Det er sikkert greit hvis det ikke er noen klipp igjen. Men lyser det kryss da også? Eller viser/skjer det noe annet?

Skrevet
Ah, det var greit å vite :) Da slipper jeg å bekymre meg for at videokameraet skal flashe, slik fartskontrollene gjør.

Det er sikkert greit hvis det ikke er noen klipp igjen.  Men lyser det kryss da også?  Eller viser/skjer det noe annet?

Så lenge du betaler regningen som kommer med en gang trenger du ikke bekymre deg for at det lyser. Bøter som dukker opp vil bli slettet med en gang. :)

Skrevet

Da har jeg helt uten grunn kjørt med hjertet i halsen gjennom bommen i minst en måned :forvirret:

Uansett, takk! :)

Skrevet
:ler: fort gjort. Jeg har fått strek flere ganger uten å ha fått bot noen gang.
Skrevet

Tast mellomrom

Tast mellomrom

Skriv passeringsdatoen

:Nikke: Var det jeg gjorde :)

Skrevet

Det er jo bare å logge inn på nett. Der kan man se hvor mange klipp man har igjen, og hvor og når man har foretatt alle passeringer en stund tilbake.

Skrevet

Jeg skal skaffe meg autopass nå. Og lurer på en ting - er usikker på om jeg skal ha sånn årsavtale på 4.100 kr eller klippeabonnemet på 350 klipp for 4.000 kr. Gjelder de klippene mer enn et år (dvs at hvis jeg ikke bruker de opp på et år, er de fortsatt gyldige etter ett år?)

Skrevet
Gjelder de klippene mer enn et år (dvs at hvis jeg ikke bruker de opp på et år, er de fortsatt gyldige etter ett år?)

Ja, de gjelder til du har brukt dem opp, uansett hvor lang tid det tar. Veldig greit for oss som bor og jobber utenfor bommen og dermed ikke trenger å kjøre gjennom hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...