Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2006 #41 Skrevet 19. november 2006 Kjedelig hvis man i halvsøvne begynner å grynte en annen persons navn...
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #42 Skrevet 19. november 2006 Å slikke noen til orgasme mens de sover er IKKE det samme som at "den man er sammen med må da få ta på deg" eller å "våkne sakte men sikkert under myke hender". Utgangspunktet mitt var jo at man var i ett velfungerende forhold og at sexn fungere helt greit vanligvis. Regner jo med at hun våkner av behandlingen og hun har full rett til og si nei. Men og bli sur istedet for og avvise synes jeg er litt på kanten
aline Skrevet 19. november 2006 #43 Skrevet 19. november 2006 Men om du sover så har du ikke muligheten til å si nei. ← nei, men som sagt, er jeg i ett forhold som fungerer godt seksuellt, så er det for meg helt greit. Jo, klart vi tenner på ulike ting. Men for meg handler ikke dette om hva man nødvendigvis tenner på. Sikkert et greit tema å snakke om så man unngår kjedelige missforståelser ← for meg handler det nettopp om å tenne på forskjellige ting, og man kan sitte å prate ut om alt som kan tenne og alt som ikke kan tenne hverandre, personlig har jeg hittil ikke trengt det, så jeg oppfatter det ikke som noe problem. det er ikke noe som har skjedd ofte, og de gangene det har skjedd, ene eller andre veien, så har det vært stor suksess. dette er da vitterlig noe som er like individuellt som alle andre ting man liker eller ikke liker innen sex, noen snakker om alt for å være sikre, andre snakker om noe, atter andre snakker ikke om det men finner ut av det på andre måter, det finnes da ingen fasit som passer for alle her. skjønner ikke hvorfor det skal være noen stor greie at noen synes det er ok å bli vekket av orgasme?
aline Skrevet 19. november 2006 #44 Skrevet 19. november 2006 Kjedelig hvis man i halvsøvne begynner å grynte en annen persons navn... ← DET er sant.
Gjest Eir Skrevet 19. november 2006 #45 Skrevet 19. november 2006 Syns du ikke det er litt forskjell på å bli "vekket av lystige hender" kontra å våkne av at du blir slikket og at du er midt i en orgasme? ← Jo, det er forskjell, men jeg synes begge deler er digg. Jeg sier bare nei til sex dersom det er direkte ubehagelig å ha det, og det er det jo ikke når jeg sover. Så jeg har ikke noe behov for å kunne si nei da. En annen ting er at når det er midt på natta og mørkt i rommet så er det ikke alltid så lett å avgjøre om parteren sover eller ikke. Jeg har selv opplevd flere ganger å ha sex med en sovende partner, for så å oppdage dagen etter at han sov, men hvor han har vært så aktivt deltagende i sexen at det ikke ville fallt meg inn at han ikke var våken. Men uansett er det såpass delte meninger om dette, at når man får seg en ny kjæreste bør man rett og slett spørre vedkommende hvordan de føler det, før mn eventuelt prøver dette.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #46 Skrevet 19. november 2006 Jeg tror faktisk jeg hadde begynntå le om jeg hadde våknet opp av at mannen min var der nede og jeg var i ferd med å få orgasme. Da hadde det vært bere å våkne etterpå nesten. Men sint hadde jeg ikke blitt. Kanskje hadde jeg tenkt at, ja helt nyvasket var jeg nok ikke men om han taklet det så ok...
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #47 Skrevet 19. november 2006 Kjedelig hvis man i halvsøvne begynner å grynte en annen persons navn... Da er det ikke slikkingen som er problemet, da har man andre svin på skogen som man er redd for skal bli oppdaget
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #48 Skrevet 19. november 2006 Da er det ikke slikkingen som er problemet, da har man andre svin på skogen som man er redd for skal bli oppdaget ← Eller har drømt om noen du har sett på tv
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #49 Skrevet 19. november 2006 Det syns nu jeg er ganske uskyldig! Værre hvis det er kompissen din eller en tiligere X
Gjest glamourgirl Skrevet 20. november 2006 #50 Skrevet 20. november 2006 I et velfungerende forhold hadde jeg tent på det. Men jeg har fått grisekjeft av å gjøre det samme i et forhold jeg trodde var velfungerende... Så det er sikkert greit å kjenne litt på partners signaler og behov før man gir seg inn på slike overraskelser. (Når det er sagt hadde jeg nok ikke likt å bli spurt: "er det greit hvis jeg slikker deg til orgasme i morgen før du våkner, kjære?")
karewa Skrevet 20. november 2006 #51 Skrevet 20. november 2006 Tror jeg ikke ville likt det. liker ikke å bli med på noe jeg ikke kan avgjøre selv.
aline Skrevet 20. november 2006 #52 Skrevet 20. november 2006 (Når det er sagt hadde jeg nok ikke likt å bli spurt: "er det greit hvis jeg slikker deg til orgasme i morgen før du våkner, kjære?") ← *fniser*
Gjest d'Arc i.i. Skrevet 20. november 2006 #53 Skrevet 20. november 2006 Nei, det hadde jeg ikke likt.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #54 Skrevet 20. november 2006 Tydeligvis mange som sover veldig tungt her inne, eventuelt får orgasme veldig raskt. Hvis jeg hadde prøvd å slikke kjæresten min mens hun sov, hadde hun sannsynligvis våknet før jeg hadde fått ut tunga. Hadde hun likt det ville hun spredd bena og latet som hun fortsatt sov, hvis ikke hadde hun nok knepet sammen låra og dyttet meg bort med et trøtt smil. Begge alternativene er like sannsynlige, avhengig av dagsformen. Det samme gjelder om hun hadde prøvd seg på det samme med meg. Men nei, ingen av oss hadde nok blitt sinte.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #55 Skrevet 21. november 2006 (Når det er sagt hadde jeg nok ikke likt å bli spurt: "er det greit hvis jeg slikker deg til orgasme i morgen før du våkner, kjære?") Da er jo hele overraskelsen borte
Sofia Skrevet 21. november 2006 #56 Skrevet 21. november 2006 Tydeligvis mange som sover veldig tungt her inne, eventuelt får orgasme veldig raskt. Hvis jeg hadde prøvd å slikke kjæresten min mens hun sov, hadde hun sannsynligvis våknet før jeg hadde fått ut tunga. Hadde hun likt det ville hun spredd bena og latet som hun fortsatt sov, hvis ikke hadde hun nok knepet sammen låra og dyttet meg bort med et trøtt smil. Begge alternativene er like sannsynlige, avhengig av dagsformen. Det samme gjelder om hun hadde prøvd seg på det samme med meg. Men nei, ingen av oss hadde nok blitt sinte. ← Uten tvil det beste svaret... etter min mening iallefall....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå