Gjest gjesta Skrevet 19. november 2006 #21 Skrevet 19. november 2006 Hadde min meldt meg for overgrep hadde hun vært ut av døra fortere enn hun hadde ant ← Hadde hun meldt deg for overgrep hadde hun nok flytta ut før du hadde fått reagert.
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2006 #22 Skrevet 19. november 2006 Typen hadde gått ned på deg mens du sov, slikka deg til orgasme. ← Men den man er sammen med må da få ta på dere? Har dere virkelig noe i mot det? De gjør det for å gi nytelse da. Og når dere våkner sakte men sikkert under myke hender, ja hva kan være bedre enn det? En mann eller dame som bare vil dere godt? nei skikkelig døsekosing er deilig! ← I min bok er det stor forskjell på døsekosing og det hovedinnlegger beskriver. Å slikke noen til orgasme mens de sover er IKKE det samme som at "den man er sammen med må da få ta på deg" eller å "våkne sakte men sikkert under myke hender".
Gjest gjesta Skrevet 19. november 2006 #23 Skrevet 19. november 2006 Jeg hadde blitt sint. Jeg vil selv bestemme om jeg skal ha sex eller ikke, og jeg vil helst være relativt nydusjet før noen skal gi meg oralsex. Hadde jeg blitt vekket ved at han strøk meg over kroppen (dog ikke mellom beina mine), hadde saken vært en helt annen, det hadde jeg likt.
aline Skrevet 19. november 2006 #24 Skrevet 19. november 2006 (endret) liker både å bli vekket av lystne hender og å vekke partner med lystne hender, heldigvis har jeg ikke vært sammen med noen som tok det som overgrep om jeg midt i natten begynte å stryke og oppmuntre hans edlere deler til å ha sex med meg, det har blitt tatt vel imot hittil ihvertfall. Legger til: vel å merke så lenge det er snakk om ett forhold som er bra seksuellt, har vært i noen som ikke har fungert like bra seksuellt, og DA hadde det føltes feil å bli vekket av å bli slikket eller lignende. Så så lenge forholdet er bra også på det området, så er det en deilig ting. For meg. Endret 19. november 2006 av aline
Gjest graceland Skrevet 19. november 2006 #25 Skrevet 19. november 2006 Det er helt greit så lenge man har snakket om det først, og den som tar initiativ tåler å bli avvist. Selv får jeg meg ikke til å gjøre sånt, det er litt respektløst synes jeg.
Gjest Bellatrix Skrevet 19. november 2006 #27 Skrevet 19. november 2006 Ja, jeg hadde blitt sint. Rasende og lei meg, faktisk, og følt meg veldig tråkka på. Kroppen min vil jeg faktisk bestemme over selv; vil ikke bli tvunget til eller lurt til sex. Trodde det var elementær barnelærdom? ← Enig. Skal jeg ha sex vil jeg være våken og med på sexen.
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2006 #28 Skrevet 19. november 2006 liker både å bli vekket av lystne hender og å vekke partner med lystne hender, heldigvis har jeg ikke vært sammen med noen som tok det som overgrep om jeg midt i natten begynte å stryke og oppmuntre hans edlere deler til å ha sex med meg, det har blitt tatt vel imot hittil ihvertfall. ← Syns du ikke det er litt forskjell på å bli "vekket av lystige hender" kontra å våkne av at du blir slikket og at du er midt i en orgasme?
Gjest Bellatrix Skrevet 19. november 2006 #29 Skrevet 19. november 2006 Men den man er sammen med må da få ta på dere? Har dere virkelig noe i mot det? ← Selvsagt ikke, men som sagt så vil jeg være med på å avgjøre om vi skal ha sex eller ikke.
Gjest Bellatrix Skrevet 19. november 2006 #30 Skrevet 19. november 2006 (endret) Hadde min meldt meg for overgrep hadde hun vært ut av døra fortere enn hun hadde ant ← Hadde mannen begått overgrep mot med hadde han vært ute av døra fortere enn han hadde ant. Endret 19. november 2006 av Bellatrix
aline Skrevet 19. november 2006 #31 Skrevet 19. november 2006 Syns du ikke det er litt forskjell på å bli "vekket av lystige hender" kontra å våkne av at du blir slikket og at du er midt i en orgasme? ← jeg hadde syntes det var deilig å våkne av orgasme og jeg, selv om jeg gjerne våkner om noen holder på med meg der nede, men tanken har vel slått meg at det hadde vært deilig om jeg ikke våknet før litt senere bare, latt kroppen bare reagere naturlig. Vi er forskjellige og liker forskjellige ting, så jeg ville syntes det var deilig selv om andre ikke synes det.
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2006 #32 Skrevet 19. november 2006 Selv om man lever sammen og har et velfungerende sexliv har man vel fortsatt råderett over sin egen kropp? Man er vel ikke alltid "klar" og lysten? Eller tenker dere at det å være sammen med noen betyr full access 24/7?
Gjest Pet Skrevet 19. november 2006 #33 Skrevet 19. november 2006 Hvis forholdet ikke var bra og jeg f eks hadde avvist tilnærmelser kvelden før, hadde jeg nok blitt sur, ja. Men ikke ellers.
Gjest Bellatrix Skrevet 19. november 2006 #34 Skrevet 19. november 2006 Avtal det på forhånd da. Bare gjør det hvis hXn har sagt det er greit. Trenger ikke å avtale det kvelden før. Bare vit hva den andre generellt aksepterer. Så ka dere overraske hveranre på dette viset et par ganger i måneden :-) Men når dere vekker jenter: Vit at det er riktig del av måneden ← Ja, er man enig om at det er greit og fint så er det jo ikke overgrep.
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2006 #35 Skrevet 19. november 2006 jeg hadde syntes det var deilig å våkne av orgasme og jeg, selv om jeg gjerne våkner om noen holder på med meg der nede, men tanken har vel slått meg at det hadde vært deilig om jeg ikke våknet før litt senere bare, latt kroppen bare reagere naturlig. Vi er forskjellige og liker forskjellige ting, så jeg ville syntes det var deilig selv om andre ikke synes det. ← OK, så kroppen din står til full disposisjon og fri benyttelse 24/7 for den du er sammen med?
aline Skrevet 19. november 2006 #37 Skrevet 19. november 2006 Selv om man lever sammen og har et velfungerende sexliv har man vel fortsatt råderett over sin egen kropp? Man er vel ikke alltid "klar" og lysten? Eller tenker dere at det å være sammen med noen betyr full access 24/7? ← det er vel bare slik at folk tenner på forskjellige ting, er ikke det slik i sexlivet hele veien da? Noen liker en ting mens andre liker noe annet? at jeg og andre sier at så lenge vi er i forhold der sexen fungerer bra, så ville vi likt det, betyr jo ikke at alle som ikke liker det ikke har ett bra sexliv, det betyr bare at noen av oss liker det dersom forholdet er rett. og er jeg, personlig, i ett forhold som fungerer bra også seksuellt, så har han full tilgang til kroppen min og stort sett full access 24/7 ja, selv om kroppen er min og jeg fremdeles har full råderett over den. Er jeg ikke klar og lysten, så klarer han jo rett og slett ikke tenne kroppen min heller.
aline Skrevet 19. november 2006 #38 Skrevet 19. november 2006 OK, så kroppen din står til full disposisjon og fri benyttelse 24/7 for den du er sammen med? ← i ett forhold er sexen fungerer bra, ja! samtidig som ett godt sexliv betyr respekt og den viten om at DERSOM jeg sier nei, så aksepteres det på flekken. Noe som går begge veier, jeg kan klå som jeg vil så lenge ting fungerer og respekten er der slik at jeg gir meg om han gir tegn til ikke å ønske.
Gjest Bellatrix Skrevet 19. november 2006 #39 Skrevet 19. november 2006 i ett forhold er sexen fungerer bra, ja! samtidig som ett godt sexliv betyr respekt og den viten om at DERSOM jeg sier nei, så aksepteres det på flekken. Noe som går begge veier, jeg kan klå som jeg vil så lenge ting fungerer og respekten er der slik at jeg gir meg om han gir tegn til ikke å ønske. ← Men om du sover så har du ikke muligheten til å si nei.
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2006 #40 Skrevet 19. november 2006 det er vel bare slik at folk tenner på forskjellige ting, er ikke det slik i sexlivet hele veien da? Noen liker en ting mens andre liker noe annet? at jeg og andre sier at så lenge vi er i forhold der sexen fungerer bra, så ville vi likt det, betyr jo ikke at alle som ikke liker det ikke har ett bra sexliv, det betyr bare at noen av oss liker det dersom forholdet er rett. og er jeg, personlig, i ett forhold som fungerer bra også seksuellt, så har han full tilgang til kroppen min og stort sett full access 24/7 ja, selv om kroppen er min og jeg fremdeles har full råderett over den. Er jeg ikke klar og lysten, så klarer han jo rett og slett ikke tenne kroppen min heller. ← Jo, klart vi tenner på ulike ting. Men for meg handler ikke dette om hva man nødvendigvis tenner på. Sikkert et greit tema å snakke om så man unngår kjedelige missforståelser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå