Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Typen hadde gått ned på deg mens du sov, slikka deg til orgasme.
måvite Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 NEI Hadde heller blitt jublende glad og overrasket
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Verdens deiligste måte å bli vekket på!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Sambisen min ble ikke så glad som dere hadde blitt
Gjest Snuske Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Nei! Dette hadde jo vært en fantastisk måte å våkne på ja. Men hvordan hadde gutta stilt seg viss vi damer hadde smyget oss ned og begynt å suge dem?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Ja, jeg hadde blitt sint. Rasende og lei meg, faktisk, og følt meg veldig tråkka på. Kroppen min vil jeg faktisk bestemme over selv; vil ikke bli tvunget til eller lurt til sex. Trodde det var elementær barnelærdom?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #8 Skrevet 19. november 2006 Men hvordan hadde gutta stilt seg viss vi damer hadde smyget oss ned og begynt å suge dem? Jeg hadde blitt kjempeglad og overrasket at hun hadde turt det (Hun tar litt lite initsiativ når det gjelder sex)
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #9 Skrevet 19. november 2006 jeg eeeeelsker å bli vekt av mannen midt på natten og er kosete. Det er den beste sexen det. Dog det skjer altfor sjelden da han sover så tungt.... Jeg har faktisk gjort det med han og han ikke har husket det om morningen fordi han har sovet så tungt.... Da begynnte jeg virkelig å sette spm til hvor god jeg er i senga gitt!! Men det viste seg bare at han sover ekstremt tungt ja.... Jaja... Men deilig er det!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #10 Skrevet 19. november 2006 NEI! det hadde jeg absolutt ikke blitt glad for! Det er da jeg som skal avgjøre om det er greit at han tar på meg eller ikke, og det kan jeg ikke når jeg sover. Var det et engangstilfelle så hadde jeg nok blitt litt sint, men forklart at dette ikke er ok for meg og ikke lagt mer i det en det tror jeg, men skjedde det igjen hadde det vært et STORT problem.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #11 Skrevet 19. november 2006 Kunne nesten ikke vært bedre måte og bli vekket på. Drømmer meg helt bort nå. Er bare rådigg å bli tatt på den måten.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #13 Skrevet 19. november 2006 Men den man er sammen med må da få ta på dere? Har dere virkelig noe i mot det? De gjør det for å gi nytelse da. Og når dere våkner sakte men sikkert under myke hender, ja hva kan være bedre enn det? En mann eller dame som bare vil dere godt? nei skikkelig døsekosing er deilig!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #14 Skrevet 19. november 2006 Flere har blitt dømt for seksuelle overgrep etter å ha tuklet med sovende jenter. Viktig at temaet er diskutert, slik at begge vet hva den andre aksepterer.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #15 Skrevet 19. november 2006 Hadde min meldt meg for overgrep hadde hun vært ut av døra fortere enn hun hadde ant
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #16 Skrevet 19. november 2006 Jeg ser ikke helt hva som kan være galt med dette. Det er jo mest sannsynlig snakk om at det er kjæresten som gjør dette..Handler det om hvor man setter grensene? For,man kan jo sove men at kjæresten beføler deg lett.på brystene og på rumpa. er det også galt? For han beføler deg uten at du som sovende får gjort noe med det.. det er jo ikke sånn at han tar deg med tvang.våkner du av det og at du ikke liker det så er det jo bare å si ifra.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #17 Skrevet 19. november 2006 Avtal det på forhånd da. Bare gjør det hvis hXn har sagt det er greit. Trenger ikke å avtale det kvelden før. Bare vit hva den andre generellt aksepterer. Så ka dere overraske hveranre på dette viset et par ganger i måneden :-) Men når dere vekker jenter: Vit at det er riktig del av måneden
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #18 Skrevet 19. november 2006 Jeg ser ikke helt hva som kan være galt med dette. Det er jo mest sannsynlig snakk om at det er kjæresten som gjør dette..Handler det om hvor man setter grensene? For,man kan jo sove men at kjæresten beføler deg lett.på brystene og på rumpa. er det også galt? For han beføler deg uten at du som sovende får gjort noe med det.. det er jo ikke sånn at han tar deg med tvang.våkner du av det og at du ikke liker det så er det jo bare å si ifra. ← Hvis det er sånne tilstander i ett forhold, da kan det ikke være no bra forhold spør du meg
Goosebump Skrevet 19. november 2006 #19 Skrevet 19. november 2006 woho, da hadde jeg blitt glad da!!!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #20 Skrevet 19. november 2006 Hadde neppe likt det. Må ofte på wc om morgenen, og da klarer jeg ikke slappe av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå