Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen som er prøvd en god body lotion som de vil anbefalle til tør og sensetiv hud? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Nå vil sikkert mange etter meg anbefale den flytende lotionen med sitrusduft fra Biotherm, og det er vel og greit; en bra bodylotion, men litt sterkt parfymert.

Men min anbefaling er allikevel ikke denne, men Jason Natural Cosmetics Aloe Vera Bodylotion. Fås på H&M, Vita og helsekostbutikker, koster rundt hundrelappen for stor flaske med pumpe, og består kun av bra ingredienser. Den gir masse fuktighet, og lukter veldig lite. Min favoritt til tørre, kløende legger, for den lindrer umiddelbart.

Skrevet

eller den lysblå flasken til NIVEA.husker ikke hva den heter,men den lukter sinnsykt deilig,og er billig.den vant body lotion-test i KK eller noe,blant både dyre og billige kremer

Skrevet

Jeg kan anbefale Aderma som fåes på apoteket

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Men min anbefaling er allikevel ikke denne, men Jason Natural Cosmetics Aloe Vera Bodylotion. Fås på H&M, Vita og helsekostbutikker, koster rundt hundrelappen for stor flaske med pumpe, og består kun av bra ingredienser. Den gir masse fuktighet, og lukter veldig lite. Min favoritt til tørre, kløende legger, for den lindrer umiddelbart.

Denne bruker jeg også! Veldig bra :)

Gjest graceland
Skrevet

Cosmica sin bodylotion er bra, synes jeg. Fås kjøpt på apotek.

Skrevet
Nå vil sikkert mange etter meg anbefale den flytende lotionen med sitrusduft fra Biotherm, og det er vel og greit; en bra bodylotion, men litt sterkt parfymert.

Jeg har også kjøpt denne:-) Men jeg synes den har en svak lukt som ikke bare er god, trolig typisk for Aloe Vera-produkter. Utover det synes jeg den virker veldig bra, og deilig kjølende på huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...