Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Hei, er det noen som er prøvd en god body lotion som de vil anbefalle til tør og sensetiv hud?
Gjest Deception Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Nå vil sikkert mange etter meg anbefale den flytende lotionen med sitrusduft fra Biotherm, og det er vel og greit; en bra bodylotion, men litt sterkt parfymert. Men min anbefaling er allikevel ikke denne, men Jason Natural Cosmetics Aloe Vera Bodylotion. Fås på H&M, Vita og helsekostbutikker, koster rundt hundrelappen for stor flaske med pumpe, og består kun av bra ingredienser. Den gir masse fuktighet, og lukter veldig lite. Min favoritt til tørre, kløende legger, for den lindrer umiddelbart.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 eller den lysblå flasken til NIVEA.husker ikke hva den heter,men den lukter sinnsykt deilig,og er billig.den vant body lotion-test i KK eller noe,blant både dyre og billige kremer
Amanlis Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Jeg kan anbefale Aderma som fåes på apoteket
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Men min anbefaling er allikevel ikke denne, men Jason Natural Cosmetics Aloe Vera Bodylotion. Fås på H&M, Vita og helsekostbutikker, koster rundt hundrelappen for stor flaske med pumpe, og består kun av bra ingredienser. Den gir masse fuktighet, og lukter veldig lite. Min favoritt til tørre, kløende legger, for den lindrer umiddelbart. ← Denne bruker jeg også! Veldig bra
Gjest graceland Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Cosmica sin bodylotion er bra, synes jeg. Fås kjøpt på apotek.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Nå vil sikkert mange etter meg anbefale den flytende lotionen med sitrusduft fra Biotherm, og det er vel og greit; en bra bodylotion, men litt sterkt parfymert. Men min anbefaling er allikevel ikke denne, men Jason Natural Cosmetics Aloe Vera Bodylotion. Fås på H&M, Vita og helsekostbutikker, koster rundt hundrelappen for stor flaske med pumpe, og består kun av bra ingredienser. Den gir masse fuktighet, og lukter veldig lite. Min favoritt til tørre, kløende legger, for den lindrer umiddelbart. ← Jeg har også kjøpt denne:-) Men jeg synes den har en svak lukt som ikke bare er god, trolig typisk for Aloe Vera-produkter. Utover det synes jeg den virker veldig bra, og deilig kjølende på huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå