Gjest Hekla Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Er folk ganske liberale når det gjelder forholdet deres?? Jeg var på en fest i natt med masse forskjellige folk som har jobbet tett sammen en stund. ei på festen som har samboer begynner å smårote med en fyr..de småkysser og tafser litt og sitter i fanget på hverandre og prater alvorlig..de forflytter seg til et rom for å prate og til slutt går de utendørs for å prate og blir borte..siden har ingen sett dem.. jeg ble sittende og diskutere med en fyr om at dette var veeeeldig respektløst ovenfor kjæresten sin å gjøre. han jeg diskuterte med var enig men fortalte meg at slikt var ganske normalt nå..at man testa ut grenser på fester hvor man ikke hadde med seg kjæresten sin...jeg ble helt satt ut!! Jeg har vært singel i 2 år og har det virkelig blitt slik at det er normalt å smårote slik jeg beskrev ovenfor selv om man er i forhold??? Gjør man slike ting som å sitte i fanget på folk og stryker dem i håret og på kinnet selv om man har kjærest?? På folk man knapt kjenner?? ( ja, vi har samarbeidet i det siste..men som i en stoooor teatergruppe...) Jeg skjønner ikke greia..er det jeg som overreagerer?? Og så blir jeg så provosert for jeg tenker;ok,du har faktisk fyr,hold deg til han..overlat rotinga til meg som er singel!!!tjihi..
Liskat Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Nei, har man kjæreste holder man fingrene av fatet (med mindre man er i et åpent forhold, så klart). Jeg ville ikke tolerert det om min kjæreste drev og tafset og styrte på med andre, og jeg ville ikke gjort det selv heller (eller, ville nok fortsatt å kose med homsevennene mine, men de er homser, så de tells ikke). I min verden er det slik at om man har kjæreste så holder man seg unna andre. Punktum.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Min erfaring er at det er ganske vanlig i det miljøet du snakker om ja. Men tror ikke det er vanlig i alle miljøer for det.
LittlePrincess Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Nei, har man kjæreste holder man fingrene av fatet (med mindre man er i et åpent forhold, så klart). Jeg ville ikke tolerert det om min kjæreste drev og tafset og styrte på med andre, og jeg ville ikke gjort det selv heller (eller, ville nok fortsatt å kose med homsevennene mine, men de er homser, så de tells ikke). I min verden er det slik at om man har kjæreste så holder man seg unna andre. Punktum. ←
Gjest Bellatrix Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Nei, har man kjæreste holder man fingrene av fatet (med mindre man er i et åpent forhold, så klart). Jeg ville ikke tolerert det om min kjæreste drev og tafset og styrte på med andre, og jeg ville ikke gjort det selv heller (eller, ville nok fortsatt å kose med homsevennene mine, men de er homser, så de tells ikke). I min verden er det slik at om man har kjæreste så holder man seg unna andre. Punktum. ← Jepp. Det er ikke aktuelt at han skal styre med andre når han er sammen med meg. Vil han leke singel så får han være singel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå