Gjest Miloine Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Jeg har lagt denne inn på kropp og helse også, men kanskje det er bedre å legge den her - modd den vekk hvis det er feil sted. Huff, fikk en mld. av søsteren min nå nylig, om at hun er innlagt på sykehus med 40 i feber fordi hun hat fått brystbettenelse med "steinbryst" Hun har 5 barn fra ca. 1 år til 18 år. Dette har skjedd i forbindelse med amming. Går inn på nettet for å søke men finner ingenting om det. (selvsagt har jeg ringt henne og sykehuset, men mob. hennes er ikke lov å ha på og personalet sier hun sover og vet egentlig ikke noe om annet enn at hun har steinbryst) De sier det er forkalkning og at melken ikke kommer ut - men sier ingenting om hvor farlig det er selv om jeg spør. Shiit, jeg lurer på hva dette er i alvorlighetsgrad. Er det noen som vet noe om dette???
Gjest Miloine Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Ingen som vet noe, nei nei, det var jo verdt å spørre her inne uansett - alltid så mange nyttige svar å få! Det er jo ikke sikkert at det heter steinbryst engang, sånn på det faglige mener jeg! Ringer storesøster i morgen, for så å besøke henne
Gjest Ninakanin Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 aner ingenting om dette, håper alt ordnet seg!!
Gjest Trude Trompet Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Det er sånn at brystet blir like hardt som stein vel
Gjest Miloine Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 aner ingenting om dette, håper alt ordnet seg!! ← Takk for varm hilsen Ninakanin Har vært hos søsteren min i dag og det som skjer er at hvis melken ikke kommer ut av en eller annen grunn, så kan det oppstå betennelse i brystet, og at betegnelsen heter Mastitt. Hun får behandling + masse "dop" som hun sier så det går helt greit nå - men så jæv....vondt hun hadde før hun havnet på Ullevå S. Ja, ja 5 barnsmor liggende på sykehus er ikke bare bare, men hun har verdens flinkeste mann da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå