Gjest Trude Trompet Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Er det noen her osm har en god oppskrift på morkake og analjuice? Skal ha svigerfamilie på besøk mandag, og tenkte skulle servere litt kaker o.l
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Hva med å servere en kald skulder eller en lårhøne ?
Gjest Trude Trompet Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Oi, lårhøne hares jo kjempe godt ut! Tar det lang tid? Jeg har nemlig ikke lange tiden før dem kommer, derfor hadde jeg tnekt å servere noe enkelt som forslaget mitt
Lady Lovelylocks Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Øyeeple skal vistnok være godt...
Gjest Trude Trompet Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 ÅÅ, når får jeg jo så mange gode forslag at jeg ikke vet hjva jeg skal velge
Gjest Jeger Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Svigerforeldre skal man behandle pent. Jeg ville ha servert det beste som lages kan. Noe av det beste jeg vet er ,grillet rotter,med griseblod. Husk at deser er det lille ekstra som gjør at de kommer igjen. Da ville jeg gitt dem fostervann,med litt sauelort oppi. Kan love at de aldri mer kommer på besøk.Eller kanskje de kommer til å like det,om du ikke forteller hva de egentlig fikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå