Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 E så sint, forbannet og fortvilet over en jæ... dårlig klipp Håret er klipt i "etasjer" og er hakkete og dårlig klipt. Skulle selvfølgelig prøve en annen frisør, dumme meg Må bare bestille time hos min faste frisør og prøve å få det rette opp, og klippe enda mer av mine oppsparte lokker. Har sendt en mail og klaget. Hva gjør dere når dere blir så misfornøyd? Krever dere pengene tilbake?
Gjest Regina Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Når jeg går til en frisør første gangen klipper jeg VELDIG lite, for å se om vi snakker samme språk/er fornøyd m vedkommende. Bruker faste frisører. Som i praksis for meg har betydd samme i 5-6 år i slengen. Hender jeg har vært misfornøyd med klipp/striper/farge. Da går jeg tilbake og får rettet det opp til noe jeg er fornøyd med. Uten å betale ekstra. OG kommer tilbake til samme frisør neste gang.
Supraspinatus Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Hvis du snakker med frisøren er de nok mer enn villig til å prøve å ordne opp i problemet, klippe deg på nytt feks. Det er i deres beste interesse at du er fornøyd
Miracl3 Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Har bare vært missfornøyd en gang. Turte ikke å la den frisøren klippe mer, så jeg forlangte gratis produkter. Og det fikk jeg
Gjest Tanita Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Sist jeg klipte meg, klipte hun i etasjer også, og jeg sa at hun ikke skulle gjøre det. så det korteste er på 5 centimeter nå. Litt forskjell fra 50 cm og 5 cm men... Er det liksom så IN med forskjellige lengder nå, der det ytterste håret er kortest, eller gjør de det bare på pur djevelskap? Er noen firsører slik at de ikke tåler at andre har langt fyldig hår og så gjør de det de kan for å gjøre det styggest mulig? Noen ganger lurer jeg...
Tristessa Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Det kommer litt an på. Har klippet meg hos en frisør som var dritsur, så da gadd jeg ikke å gjøre noe med det. Klippen var rent teknisk sett bra, men ikke det jeg ville ha. Frisøren jeg går til nå er helt gull, jeg er ofte veldig vinglete i hva jeg vil ha, og vi kan bli enige om at vi prøver en ting, og blir ikke det bra, får jeg heller få det rettet opp. De gangene jeg er misfornøyd nå, er det fordi jeg ikke har fulgt frisørens råd (og fått håret klippet opp, og tung lugg. Tung lugg er min fiende!).
Gjest Fruktfat Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 (endret) da går du tilbake og sier at du ikke er helt fornøyd, og at du gjerne vil ha det rettet opp. Endret 20. november 2006 av Fruktfat
ashera Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Min faste frisør tynnet håret mitt for mye sist hun klipte. Jeg klagde og slapp å betale, siden det ikke er noe å gjøre med hår som er for mye tynnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå