LilleMy Skrevet 3. februar 2003 #1 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei, var for noen uker siden ute og reiste, og handlet litt på Gardermoen før jeg la ut på tur. Der fant jeg noe til "slitne vinter-negler " fra Revlon, nemlig "GET HARDER NAIL GUARDER". Den kostet 289,- hvis jeg ikke husker helt feil. Esken består av fire neglelakk flasker med forskjellige nyanser i lyse farver. Forskjellen fra vanlig neglelakk er at dette er noe som skal påføres rengjorte negler i 2 strøk uten underlakk eller overlakk i tillegg. Mine erfaringer med produktet er at det sitter veldig bra (10 dager), uten at det ser slitt ut eller at det skaller av "flak for flak". Neglene ser rene og pene ut, og de kjennes hardere ut. Og funker det for meg, funker det kanskje for deg også?! Lykke til :D . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. februar 2003 #2 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har rost Revlons negleprodukter i mange andre tråder- de er virkelig gode på negler og hender. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estella Skrevet 4. februar 2003 #3 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har vært plaget med skjøre negler som fliser seg og brekker, og har prøvd mange forskjellige merker og produkter uten å merke særlig bedring. For et par siden kjøpte jeg en negleforsterker som heter Microcell 2000. Den koster kr. 99, så den er slett ikke dyr i forhold til mange andre produkter. Denne har jeg kjøpt i en hudpleiesalong. De har også andre ting i samme serie til hånd- og neglepleie. Dette er det beste jeg har kommet over til nå, og jeg har levd lenge! Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. februar 2003 #4 Del Skrevet 4. februar 2003 Får slenge på en anbefaling, jeg også. Jeg masserer SOLAR OIL inn i neglene hver gang jeg har tatt av neglelakken, og de blir sterke som bare det. Ikke knekker de eller fliser seg heller. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estella Skrevet 4. februar 2003 #5 Del Skrevet 4. februar 2003 Først en korr. til meg selv. Det skal være "for et par år siden...". Så et spørsmål til "tuji", hvor får man kjøpt Solar oil, parfymerier, helsekost etc. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 4. februar 2003 #6 Del Skrevet 4. februar 2003 Har også prøvd den. veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. februar 2003 #7 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg kjøpte den i en neglesalong i Ålesund, men den er sikkert å få tak i i andre salonger også. JEg har hatt den i et og et halvt år, og er ikke kommet halvveis i flaska enda. Tror jeg betalte 80 kroner, og det er ingen upris for fine negler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå