Gjest Tex Skrevet 3. februar 2003 #1 Del Skrevet 3. februar 2003 Synes dette er vrient å bestemme seg for salmer jeg... Ikke at det har noen hast akkurat hi hi men det er alltid greit å vite hva som er tilgjengelig. Er kjempedårlig på pc så jeg regner med at jeg mislykkes med å legge dette ut som en link, men adressen er ihvertfall http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/index.htm Ta en titt innom... hva liker dere...?? Lurer på å droppe Mendelsohn og ta Purcell istedet... hmmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 4. februar 2003 #2 Del Skrevet 4. februar 2003 Vi har begynt å bestemme oss for salmer... Tror det blir 'Stor er din trofasthet', 'Vi rekker våre hender frem' og 'Deg være ære'... Kanskje ikke de aller vanligste bryllupssalmene, men det er jo i grunnen bare greit... Iallefall så er det salmer som vi er glade i... Når det gjelder marsjer, kommer vi sannsynligvis til å ha Brureslått frå Øre som inngang og Brudemarsj fra Valsøyfjord som utgang... Har en venninne som skal spille kornett, iallefall en av marsjene sikkert, så vi skal rådføre oss litt med henne også... Lykke til - koselig å planlegge sånt, da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå