Crazee Skrevet 8. februar 2003 #21 Skrevet 8. februar 2003 Hmmm - kniven var vel i skuffa i huset (1. etasje, attmed dvd-spelaren) Prøvde å sløya fisken med kniven eg, i håp om at den hadde slukt ein medalje eller noko - men den gang ei. Fekk meg berre sushi. (Smakte godt - men var det ein tabbe?)
Crazee Skrevet 8. februar 2003 #22 Skrevet 8. februar 2003 Kniven ligger i skuffen inne i huset i begynnelsen.. Til venstre for TVen. Oppi der ligger også en disk du kan se på på videoen/TVen. Har noen fått bruk for/tak i gresskaret? Har i tilleg en bok som jeg fant i musehullet på loftet.. Og to disker (CDer) Men jeg kommer ikke lenger for det. Fiskern er kanskje villig til å fiske med fiskekroken min men trenger et åte på kroken..? heisann, var det slikt noko i huset òg? Får visst gå tilbake... Og elles, magneten i telefonrøyret får du slik: - sleng røyret i krateret, - bruk bowlingballen og runn nedi. - ta deretter opp ball og magnet.
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2003 #23 Skrevet 8. februar 2003 Når du har fått magneten, fester du den på kroken og gir den til fiskeren slik at han kan fiske med den!
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2003 #24 Skrevet 8. februar 2003 Kom til kapittel to, men da var det slutt! Så dumt! Vel vel, da får jeg kanskje legge meg da.. GOD NATT!
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2003 #26 Skrevet 9. februar 2003 Takk for hjelpa i går! Godt å bli ferdig. Men hva tror dere jeg drømte om? Jo da :pick up, look at, use, push osv. ble brukt flittig også i søvne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå