cicci Skrevet 3. februar 2003 #1 Skrevet 3. februar 2003 Noen som har noen bra linker til gratis spill til nedlasting?
Crazee Skrevet 3. februar 2003 #2 Skrevet 3. februar 2003 Jepp: http://www.gratis-kvalitetsdataspel.org/
cicci Skrevet 3. februar 2003 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2003 TUSEN TAKK :D Her kommer jeg nok til å laste ned endel ja...
Gjest desp.. Skrevet 7. februar 2003 #5 Skrevet 7. februar 2003 Crazee! Har du spilt Wonderworld som kan lastes ned p sida du linka til? Hvordan kommer jeg forbi bjørnen?? Hilsen desperat..
Crazee Skrevet 8. februar 2003 #6 Skrevet 8. februar 2003 Har ikkje spelt det, er eg redd. Men - sånne såørsmål gjer meg jo litt nyfiken... Har lasta ned og innstallert no, så får me sjå kor langt eg kjem...
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2003 #7 Skrevet 8. februar 2003 Det blir spennende! Har gitt opp jeg, synes jeg har prøvd alt men kommer ikke lenger. Jeg er litt amatør når det gjelder slikt, håper du er smartere enn meg!!
Crazee Skrevet 8. februar 2003 #8 Skrevet 8. februar 2003 Ta med deg ein smultring, dypp den i honning, og strø over litt sopp. Ser godt ut - så gi det til bjørnen. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2003 #9 Skrevet 8. februar 2003 Joda, hadde skjønt at det var den kombinasjonen, men hvordan får du tak i honningen??
jordbær Skrevet 8. februar 2003 #10 Skrevet 8. februar 2003 Bruk klissete namnam (drops)på bikuben Etterpå kan du ta den med deg
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2003 #11 Skrevet 8. februar 2003 1000000 TAKK!!! Trodde jeg hadde prøvd alt men.. Har alle andre enn meg klart det? Vel, jeg trenger litt trening tror jeg..
jordbær Skrevet 8. februar 2003 #12 Skrevet 8. februar 2003 Står litt fast jeg.. Hva gjør jeg etter bjørnen? Har fått tak i penger og en "sløyfe"/bånd og snakket med professor, indianer og pilot... *sukk*
Crazee Skrevet 8. februar 2003 #13 Skrevet 8. februar 2003 Står fast der eg òg. Professoren har fått kjolen, og etter det kan eg ikkje snakka meir med han. Går ut i frå det er noko nede i krateret, men korleis finn eg ut av det? Hmmm...
Crazee Skrevet 8. februar 2003 #14 Skrevet 8. februar 2003 ...men det går an å snakka med indianaren etter det... ;-)
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2003 #15 Skrevet 8. februar 2003 Har prøvd å gi penger til både indianeren og piloten, men det hjalp ikke. Det er noe i søppeldunken som jeg gjerne skulle hatt ut. Antagelig vha tyggisen, og kanskje spaden?? Hvor fant dere bådet/sløyfa?
jordbær Skrevet 8. februar 2003 #16 Skrevet 8. februar 2003 ...men det går an å snakka med indianaren etter det... ;-) Jeg kom meg til "the river". Kjøpte fisk av mannen, men det er for lite til at piloten vil fly den... Jeg får leie båt av han for 100penger.. også står jeg fast..igjen :-? Jeg har funnet en fiskekrok og la sphere.. Hvordan får jeg med meg den la shperen?
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2003 #17 Skrevet 8. februar 2003 Glem det. Det var jo sløyfa som var i søppeldunken jo!!
Crazee Skrevet 8. februar 2003 #18 Skrevet 8. februar 2003 Jeg kom meg til "the river". Kjøpte fisk av mannen, men det er for lite til at piloten vil fly den... Jeg får leie båt av han for 100penger.. også står jeg fast..igjen :-? Æ å :-( Jeg har funnet en fiskekrok og la sphere.. Hvordan får jeg med meg den la shperen? push sphere pick up sphere. Det er ein bowlingball. Eg greier å få den ned i det krateret, og opp igjen, men utan at eg såg noko anna skje. Så no står eg fast...
jordbær Skrevet 8. februar 2003 #19 Skrevet 8. februar 2003 Hmm... Hva har du av ting nå? Jeg har: Whip Paper nail coconut beehive ribbon shovel pieces of eight fish fishing hook receiver bowlingball Man skal vel egentlig ødelegge telefonrøret og ta magneten... Også snakket noen om en kniv.. hvor er den? Jeg har den ikke.. :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2003 #20 Skrevet 8. februar 2003 Kniven ligger i skuffen inne i huset i begynnelsen.. Til venstre for TVen. Oppi der ligger også en disk du kan se på på videoen/TVen. Har noen fått bruk for/tak i gresskaret? Har i tilleg en bok som jeg fant i musehullet på loftet.. Og to disker (CDer) Men jeg kommer ikke lenger for det. Fiskern er kanskje villig til å fiske med fiskekroken min men trenger et åte på kroken..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå