pepa Skrevet 3. februar 2003 #1 Del Skrevet 3. februar 2003 Må få si at dette ser ut som et knakende flott forum. Ser at det er mange aktive brukere her. Her vil jeg være også. Ja, ville bare si hei jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 3. februar 2003 #2 Del Skrevet 3. februar 2003 Velkommen til deg Pepa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. februar 2003 #3 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei :-) Ja dette er et veldig flott forum :-) Man blir faktisk litt avhengig av det ..så pass deg *ler* :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. februar 2003 #4 Del Skrevet 3. februar 2003 Velkommen! Var det du som skrev innlegget "Hjelp!" på Data & Internett forumet i går? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepa Skrevet 3. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 3. februar 2003 Takk for velkomsthilsener! Nei Milla, det første jeg skrev på forumet var nå i kveld; på ris, ros og informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. februar 2003 #6 Del Skrevet 3. februar 2003 Takk for velkomsthilsener! Nei Milla, det første jeg skrev på forumet var nå i kveld; på ris, ros og informasjon. Okay, velkommen uansett. Vi kommer nok til å ha mange krangler i fremtiden. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. februar 2003 #7 Del Skrevet 3. februar 2003 hei Pepa!! Nå vil du få d moro nu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepa Skrevet 3. februar 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 3. februar 2003 Håper du er en sånn som legger igjen klubba og sleivkjeften hjemme. Jeg "krangler" kun med velsosialiserte mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. februar 2003 #9 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg klubber ikke ned folk, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 3. februar 2003 #10 Del Skrevet 3. februar 2003 Heisann hoppsann :D Håper du vil trives her! Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 3. februar 2003 #11 Del Skrevet 3. februar 2003 Velkommen skal du være, pepa! "ett trykk, og du blir hekta" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2003 #12 Del Skrevet 3. februar 2003 Velkommen Flott forum med flotte brukere :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 4. februar 2003 #13 Del Skrevet 4. februar 2003 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 4. februar 2003 #14 Del Skrevet 4. februar 2003 Velkommen Pepa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 11. februar 2003 #15 Del Skrevet 11. februar 2003 velkommen koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå