Amadea Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 (endret) Tenkte jeg skulle sette opp håret til julebordet i år. Hadde i utgangspunktet tenkt meg noe forholdvis enkelt, som en knute i nakken eller noe. Kanskje dere har forslag til hvordan dette kan se ut eller helt andre forslag til en festfrisyre? Jeg har (mer eller mindre) slett hår til litt nedenfor skuldrene. Det er litt klippet opp, men jeg tror ikke det skal sette noen stopper for oppsats. Jeg har en mellomting mellom ovalt og rundt ansikt (litt rundt i kantene hvis dere skjønner), hvis det har noen betydning! Linker til bilder av diverse frisyrer / oppsatser blir tatt imot med stor glede! :-D Endret 18. november 2006 av Amadea
Annie Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 UANSETT hvordan du skal sette opp håret så er det enklest om du ruller opp håret først. Fine knuter i nakken er ikke det letteste, men med mange små hårspenner, gjerne en god venninne og en god tørrspray så går det meste. Tørrspray er forresten veldig viktig, for da blir ikke håret fuktig og klistrete når du tuperer. Skal se om jeg finner link etterpå.
Annie Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Du kan også prøve å se på KK sine sider og se om du får noen tips der.
Amadea Skrevet 19. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2006 (endret) Tusen takk! Skal til frisören, hehe. En av fordelene ved det landet jeg bor i er frisörprisene (ikke så stor fordel for frisörene da). Vil gjerne ha med meg et bilde så jeg unngår noe helt forferdelig; som stoooor topp oppå hodet med to korketrekkerlokker hengenede ned eller liknende. Skal ta en titt på KK og se om jeg finner noe fint. Takk! Endret 19. november 2006 av Amadea
Amadea Skrevet 19. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2006 Kan jo legge ut noe som jeg har funnet: Denne var jo litt morsom kanskje selvom jeg egentlig hadde tenkt meg noe mer "elegant"... Denne så jo ikke så vaerst ut. Skulle gjerne likt å visst hvordan denne ser ut bakfra. Denne var stilig. Halvveis oppsatt! :-D Men jeg tror ikke denne frisyren ville blitt noe saerlig fin på meg. Konklusjon: Fortsatt på leting...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå