Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en blågrå strikkekjole, med "flamenkostil" på "skjørtet og "singlettype" overdel. Den går til midt på leggen bak, og over kneet foran. Fargen er ikke den enkleste å bære, men kjolen var så kul at jeg bare måtte ha den.

Spørsmålet nå er hva skal jeg gå med til? Overdelen er veldig bar, og jeg føler for å ha noe over skuldrene kanskje, men jeg vet ikke hva! Tror kanskje også jeg må ha noen store smykker, men jeg har ingen. Har kun enkle diamantsmykker som jeg bruker igjen og igjen, og de passer ikke til denne type kjole...

Noen som har forlag til en som alltid kler seg enkelt og klassisk uten for mange krumspring i klesveien? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden kjolen er flamenco-aktig i skjørtet, kanskje et skjal passer til? Dersom det er slik at blågrått egentlig ikke er din farge, kan du jo ta en farge på sjalet som kler deg bedre (men som også passer blågrått). Til slutt ville jeg hatt ørepynt, ingen andre smykker, og håret satt opp bak.

Skrevet

Den kjolen hørtes litt rar ut. Flamenco nede og singlet oppe??? :overrasket:

Skrevet

:ler: Skjønner at beskrivelsen min ikke spesilet vellykket! Det er en kjole i strikket grått garn. Den er kroppsnær med en liten kant rysjer i samme tekstur neders. Kanten på kjolen er lengre bak enn foran, slik at forsiden av lårene synes, derfor kalte jeg det flamenco. Øvers er kjolen helt enkle med dyp utringning (hvis jeg kan kalle det, det) og stropper - derav singletbetegnelsen.

Kjolen er ikke rar, den er veldig kul, jeg er bare usikker på hva jeg skal ha til den...

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg ville brukt svart skinnjakke med nagler og frynser til. Det blir nok helt sinnsykt rått.

Skrevet

Ehm.... Borghild, tusen takk for input... (tror, jeg...?) Nå har det seg slik at en sort skinnjakke med nagler og frynser antagelig ikke hadde funnet seg så vel tilrette på min heller "spede" kropp :ler: Men, det hadde unektelig frembragt en reaksjon hos mine venner og bekjente!

Skrevet

pumps, øreringer og håret satt opp i løs knute.

Skrevet

En bolero vil vel fungere?

Ikke sikker på om det hadde blitt finest med en som sitter tett rundt armene og er kort over brystet, eller en som er litt mer løs. Du kan jo evt. ta med deg kjolen på handletur, så kan du kanskje få tips av folk som jobber i noen butikker.

Når det gjelder smykker, så tenker jeg at et smalt fløyelsbånd el.l. ganske stramt rundt halsen kan være fint? Litt sånn flamencodanser. Alternativt ingen smykker rundt halsen, men matchende øreringer og armbånd? Og muligens noe ordentlig hårpynt, enten en fin spenne eller silkeblomst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...