Eliza Doalot Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Huset vårt ble lagt ut for salg igår kveld, blant annet på finn.no. I forkant var megleren her og gikk gjennom alle papirer, takst, prospekt osv. Vi leste gjennom og godkjente, og var egentlig veldig fornøyde. Så, når vi seint i går kveld gikk på finn for å kikke på annonsen oppdager vi at det "mangler" et soverom. Det har falt ut helt fra alt inkludert taksten. Jeg innbiller meg at dette har ganske mye å si for salgbarheten av huset og kanskje taksten også? I tillegg synes jeg ikke det er OK at huset ligger ute med feil, siden forskjellen på 2 og tre soverom vel utgjør en ganske viktig del for nettopp målgruppa for dette huset (barnefam.). Dette er selvfølgelig vår skyld primært, som ikke så det ved gjennomlesingen, men megler og takstmann er vel ikke helt uskyldige de heller... Det ligger bilder av alle tre soverom. Så spørsmålet er; Er det frekt å ringe megler i dag, for å få endret dette? Megleren er ikke på jobb, og har ingen visninger.
Eliza Doalot Skrevet 18. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2006 Takk for svar! Vi ringte, men har ikke fått tak i megleren vår. Har derimot fått tak i en kollega som skal ringe oss tilbake, og prøve å hjelpe oss! (Lurer på hvor mye det har å si, jeg....)
monja Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Det har sikkert litt å si. Hadde jeg vært på utkikk etter et hus med 3 soverom hadde jeg nok ekskludert hus med 2 soverom i utgangspunktet. Det vil nok vekke interessen til flere kjøpere å få rett antall rom i huset. Håper dere får ordna det raskt.
Amalie_85 Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 Tror det har mye å si. Det har hvertfall mye å si for meg når jeg sitter å ser på hus. pris i forhold til rom, og jeg vil helst ha tre rom jeg da. Men det får nok bli senere kanskje. Hvor ligger deres hus da? Kanskje jeg kjøpe. sikkert ikke råd til det en gang
Gjest Sumiko Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Tror det har mye å si, jeg ! Folk bruker gjerne søkefunksjonen på finn, og utelukker da hus med to soverom, når det er tre de ønsker. De vil da ikke få opp deres hus i det hele tatt, fordi det står feil og dere kan gå glipp av flere potensielle kjøpere.
Eliza Doalot Skrevet 18. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2006 Dere bekrefter det jeg også tenker. Håper vi får ordnet det kjapt!
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2006 #10 Skrevet 19. november 2006 Flott at det ordnet seg. Vet om flere som ringer megleren sin i helgene. Noen fortalte en gang, at megler har egentlig aldri fri. Det er fordi de skal være tilgjengelig både for selger og kjøper hele tiden. Men det finnes sikkert meglere som gjør seg utilgjengelig etter et viss klokkeslett. Lykke til med salget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå