Gjest gjesta Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Jeg og sambo har ett års forlovelsesdag i morgen, og jeg vil gjerne gi han noe. Han ønsket seg en hel kveld planlagt av meg. Men jeg lurer veldig på hvordan jeg skal gjøre det. Tenkte kanskje å gå på polet og kjøpe en god vin, og pakke den inn sammen med et brev eller lignende. Men hva skal det stå der, og hvordan skal jeg legge opp kvelden? (Kvelden skal ikke være i morgen, da har vi bestemt at vi skal gå ut og spise.)
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Er det ingen som har noen forslag? Begynner å bli knapt med tid nå.
Ciara Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Hva med å lage en drømmekveld for ham? Lage favorittmaten hans med godt drikke til, leie en film du vet han vil se og avslutte på soverommet? Evt ta ham med på kino, gi ham massasje?
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Hva med å lage en drømmekveld for ham? Lage favorittmaten hans med godt drikke til, leie en film du vet han vil se og avslutte på soverommet? Evt ta ham med på kino, gi ham massasje? ← Ja, det blir vel noe sånt. Jeg skal i hvert fall lage middag, og så skal jeg bestille billetter til en konsert vi har lyst til å gå på. Men jeg kunne liksom tenkt meg å gjøre noe helt orginalt også. Jeg kommer bare ikke på noe.
Gjest LilSweetie Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Jeg har sett et veldig godt forslag her før: Kjøp en god vin på polet, som gjerne kan lagres litt. Så gir du ham den, med et kort der det står at denne skal drikkes om 1-2-3 år, hva som passer. Hvis dere har satt bryllupsdato, kan du kanskje skrives at den skal drikkes da? (evt dagen etter da ).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå