Gå til innhold

"Over Hekken"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 3 år som jeg vurderer å ta med på kino og se "Over Hekken".

Er det noen her som har sett den og kan si litt om hvordan den var.

Skrevet

Lukas, 3 år i januar, har sett sett den, ikke med meg- men med mommo. Det var en kjempe suksess! Første møte med kino og helt i ekstase da han kom hjem. Litt skummelt hadde det vært, men ikke så han ble redd. Detr er jo om masse dyr, og det liker de fleste å e i den alderen.

Skrevet

Jeg så den med 2 barn på 4 og 5 år. Stor suksess! Filmen er morsom for barn i den alderen, men de bør være vant til å se filmer, ellers kan det bli litt lenge å sitte stille.

Skrevet

den var helt grei, myyye prat og lite action etter jenta mi sin smak. hun er 4 år, og har vært noen ganger på kino. denne filmen ble i lengste laget, det ble en tur på do osv for å drøye tiden!

Skrevet

Jeg var med min 5 åring og han syntes den var kjedelig og litt skummel.Jeg er enig,men smaken er som baken....heldigvis :)

Skrevet

Humoren går over hodet på de minste, men den er morsom for foreldrene også. Sønnen min på 3 synes nok den var helt grei, men ikke i nærheten av "cars" :)

Skrevet

Min gutt som blir 3 år i morgen elsket den.

Far og sønn hadde en guttetur og så denne.

Men må si meg enig; han likte "Biler" bedre.

Skrevet

LilleVenn på snart 3 så den sammen med min mor sist helg og det var stor suksess :)

Skrevet

min datter som nettopp har fylt 4 syntes den var altfor skummel! HUn ble redd flere ganger og turte ikke se på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...