Gjest Ola Skrevet 3. februar 2003 #1 Del Skrevet 3. februar 2003 Mitt store idol fra 80-tallet er lesbisk. Og jeg som hadde gutterommet fullt av plakater med henne!!!!!! Jeg hadde til og med plakater i taket!!!!!!! Jeg foreslår en epost kampanje mot henne for å få henne på bedre tanker! http://www.fedrelandsvennen.no/Showbiz/art...rticleID=101440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. februar 2003 #2 Del Skrevet 3. februar 2003 Hallo! Denne "nyheten" er jo over 1 år gammel. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. februar 2003 #3 Del Skrevet 3. februar 2003 Synes d er trist at Miss Fox ikke har våget å vekjenne dette offentlig før. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. februar 2003 #4 Del Skrevet 3. februar 2003 Der brast nok mange guttehjerter. Husker at en x av meg hadde samanta fox og sabrina på veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 3. februar 2003 #5 Del Skrevet 3. februar 2003 Dakar Ole, jeg vet akkurat hvordan du har det. George Michael, need I say more? (skjønt, der hadde vel egentlig magefølelsen sagt sitt lenge før det ble offisielt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2003 #6 Del Skrevet 3. februar 2003 Der brast nok mange guttehjerter. Husker at en x av meg hadde samanta fox og sabrina på veggen. Skjønner ikke hvorfor gutta var så kåte på henne!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbzy Skrevet 3. februar 2003 #7 Del Skrevet 3. februar 2003 Gjest skrev: Skjønner ikke hvorfor gutta var så kåte på henne!!!!! Hallo!!!!! :o Gutter flest har jo dilla på store pupper. Med noen unntak da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 3. februar 2003 #8 Del Skrevet 3. februar 2003 Hallo! Denne "nyheten" er jo over 1 år gammel. Milla Over eitt år? Det er vel ikkje ei overdriving, i alle fall. Det var vel kjent allereie på 90-talet? (Eller i alle fall spekulasjonar. Mange år sidan eg leste om at sambuaren hennar var ei dame.) Men elles var det vel på "God kveld, Norge" i fjor at ho sa at det var personen og ikkje kjønnet som var viktig, dvs. bifil. Så ikkje gje opp håpet, Ola ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2003 #9 Del Skrevet 3. februar 2003 Ola; Hadde dine sjanser på Frk Fox vært særlig mye større om hun var hetro? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 3. februar 2003 #10 Del Skrevet 3. februar 2003 Ja det er gammelt nytt det ja, men jeg hadde aldri gjettet at hun var lespisk. Hun er ikke noe traktorlespe akkuratt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 3. februar 2003 #11 Del Skrevet 3. februar 2003 Ja, mine sjanser hadde vært ganske store. Jeg hadde faktisk tenkt på å ringe idag og be henne med ut på middag! Vel, nå som dette er utelukket - kanskje jeg skulle prøve på moderatorene her istedet ( bare en spøk selvfølgelig)! Drømmedama mi heter forøvrig Siv Jensen!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2003 #12 Del Skrevet 4. februar 2003 Drømmedama mi heter forøvrig Siv Jensen!!!!!! er det mulig & synke s& lavt????!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 4. februar 2003 #13 Del Skrevet 4. februar 2003 SIV JENSEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 4. februar 2003 #14 Del Skrevet 4. februar 2003 Hun er vel hetro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. februar 2003 #15 Del Skrevet 4. februar 2003 Hehe.. Tror ikke en kampanje gjør henne så veldig hetro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2003 #16 Del Skrevet 4. februar 2003 Ka? Er Siv Jensen også lesbisk? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå