Gjest Tweek Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Jeg har lyst på røde sko, det er så fint. Og så ser jeg disse på bianco sine nettsider http://www.bianco.com/images/collection/women/c2.jpg Men jeg har aldri sett dem i butikken Men så har jeg lyst på røde som som ikke er støvletter, mer pyntesko. Helst med rund tupp, og ikke de rynkete fra dna
Rexina Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 å, rød sko er herlig Var innom din sko i stad og der var det masse fint! Endel "oyntesko" som er rød nå da, i både lakk og semska skinn. du finner nok noe du liker, for rød sko og leopardsko er det nok av nå ser det ut som
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Så noen nydelige røde sko (lakk) rund tupp høy hel på bianco idag. veldig høy hel men!!
Gjest Tweek Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 å, rød sko er herlig Var innom din sko i stad og der var det masse fint! Endel "oyntesko" som er rød nå da, i både lakk og semska skinn. du finner nok noe du liker, for rød sko og leopardsko er det nok av nå ser det ut som ← Der skal jeg innom værtfall Så noen nydelige røde sko (lakk) rund tupp høy hel på bianco idag. veldig høy hel men!! ← Er det de der som har tresåle under?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 De har både med og uten tresåle. Har ei venninne som kjøpte uten i vår allerede, kjempestilig. Men Biancosko generelt har elendige såler, syns jeg. Ellers så ser jeg røde sko overalt for tida, har selv falt for noen lekre på en spesiell skobutikk her i byen.
Gjest Tweek Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 De eneste røde skoene jeg har sett er de rynkete vinrøde fra dna Men jeg vil ha pyntesko, men likevel sånn jeg kan gå med til vanlig eller ute på byen . Jeg digger rødt, og røde sko er så stilig!
Nicky B Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 (endret) Jeg kjøpte disse for en måneds tid siden fra Din sko til 340 kroner. De er fine til mye og faktisk ikke så verst å gå med heller! (da mener jeg at de tar ikke livet av føttene dine etter 1 time) Innlegg endret, jmf reglene ang bilder. - lillesky (mod) Endret 19. november 2006 av lillesky
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 18. november 2006 #8 Skrevet 18. november 2006 Huff, frøken Z på jobben min har noen knallrøde pels-støvletter! Kanskje du kan få låne dem Hun er jo så inn i skuddet.
UME Skrevet 18. november 2006 #9 Skrevet 18. november 2006 Lille Vinkel Sko på Majorstua har masse vis av fine og stilige sko! http://www.lillevinkelsko.no/showCat.asp?cat=2&subCat=3
Gjest Tweek Skrevet 18. november 2006 #10 Skrevet 18. november 2006 Skal innom din sko da å se Høye hæler syntes jeg ikke ern oe problem. Jeg syntes det er likebhagelige som lave.
Karamba Skrevet 19. november 2006 #11 Skrevet 19. november 2006 De har noen kjempefine røde pumps på Bianco med tresåle.
Lib Skrevet 19. november 2006 #12 Skrevet 19. november 2006 Jeg har lyst på røde sko, det er så fint. Og så ser jeg disse på bianco sine nettsider http://www.bianco.com/images/collection/women/c2.jpg Men jeg har aldri sett dem i butikken Men så har jeg lyst på røde som som ikke er støvletter, mer pyntesko. Helst med rund tupp, og ikke de rynkete fra dna ← Disse skoene har ikke kommet i butikkene ennå, men de vil ganske snart dukke opp..
lillesky Skrevet 19. november 2006 #13 Skrevet 19. november 2006 Tråden er ryddet. KGs regler. - lillesky (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå