Gå til innhold

Powerball?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en slik? Er det virkelig en ufarlig dille med tanke på belastning av ledd/sener/muskler?

Skrevet

Jeg har ikke, men vurderer sterkt å kjøpe. Litt av poenget med dem er jo nettopp at de skal forebygge/hjelpe mot skader på sener og slikt. Bra mot senebetennelse.

Skrevet

Jeg har en slik. Den er mer konkurranse enn trening ihvertfall..hehe..

Kjekt å ha, men min ble stuet vekk etter litt hehe... ble så lei

Tips. har du først pådratt deg en skade som feks senebetennelse må du IKKE trene med powerball, da gjør du vondt verre. Powerball trener armen, og er bra til å forebygge. Er du skadet bør du heller hvile

Skrevet

Er powerball det samme som fitnessball...? :sjenert:

Skrevet

Men altså. Powerball er ganske dyrt i norge og på nettet i norge..

Jeg har sett den billigere enn 400kr, men jeg husker ikke hvor.

hmm tror ikke de koster mer enn kanskje $20 i USA

Skrevet
Men altså. Powerball er ganske dyrt i norge og på nettet i norge..

Jeg har sett den billigere enn 400kr, men jeg husker ikke hvor.

hmm tror ikke de koster mer enn kanskje $20 i USA

Her : PowerballNorge kan du lese mer om powerballene. Har får du en ball til 200 kr.

Hvor effektive de er kommer jo litt an på en selv. På tidligere nevnte side er det også oversikt over øvelsene en kan gjøre for å trene forskjellige deler. Jo større fart en får dem opp i, jo mer treningseffekt er det i dem.

Skrevet

Så dette er en trygg gave til en småklønete 30 åring? I så fall tror jeg årets julegaveproblem er løst allerede :ler:

Skrevet

Så spennende ut. :)

Lurte på hvilken utgave som er ok?

Noen med erfaringer å dele? :sjenert:

Skrevet

Jeg har den med lys og teller.. en teller er et MUST! uten den er den litt kjedelig..

telleren skaper konkurranse også:D

Skrevet

Tenker litt på om jeg skal kjøpe selve ballen nå til jul, og så en slik “telledel” til fødselsdagen hans litt senere. Noen som vet hvordan den er å montere på?

Skrevet
Tenker litt på om jeg skal kjøpe selve ballen nå til jul, og så en slik “telledel” til fødselsdagen hans litt senere.  Noen som vet hvordan den er å montere på?

Jeg har ikke sett at det går å kjøpe telleren separat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...