Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp flytta til en ny leilighet, jeg har koblet opp dataen, men jeg får ikke det trådløse tastaturet mitt til å virke. Jeg har nye batterier, har prøvd å "connecte" på nytt, restarte osv, men det virker ikke likevel. Det er Logitech trådløst tastatur og mus. Musen virker fint. Noen som har noen tips til hva som kan være galt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Logitech lover
Skrevet

Connecte ved å trykke på connect på sendern først, deretter på connect under tastaturet ? Prøvd samme fremgangsmåte på musa ?

KAN vel kanskje være støy fra en trådløs ruter i nærheten, men da burde du ihvertfall få kontakt, om enn dårligere kontakt (kommer an på hvilken frekvens tastaturet/musa opererer på, må ligge rundt 2,4Ghz)

Du har nylig KJØPT INN NYE BATTERIER, ikke bare regnet med at de som satt i fra før var ganske nye (for ikke å snakke om som du prøvde, som du fant liggende løst i en skuff) ?

Hvilken modell/type Logitech ?

Har selv ett Logitech sett: http://tinyurl.com/yk8d3r

Har vel hatt det i ett par år nå, og de eneste gangene jeg har problemer er når tastaturet trenger nye batterier. Utenom det har det vært dønn stabilt.

Skrevet

Har kjøpt inn nye batterier ja, og gjort som du sa ang. connecting. Av en eller annen grunn fungerer det nå, jeg vet ikke helt hva jeg gjorde. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...