Gå til innhold

Navn på kjæledyr!


Løven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min kjære katt (som ligger ved hodet mitt hver natt) heter MIKKEL. :hoppe:....ja ja, så har jeg jo også mora her og hun heter Pia (min samboers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en katt som lyder navnet Turbo Disel og en hund som lyder navnet King Oscar.

*koldbruna :vinke: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to ildere og to hamstere.

Hamster= Tiger og Nala

Ilder=Jasmine og Nemi

Wee...*vinke til [maria]* Er du her også? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min skjønne lille spanielgutt heter .......hm ...hva sa du lille venn? ....vil du ikke? :o ................ok sorry folkens .......jeg får visst ikke lov å si hva han heter .......han er redd for å bli gjennkjent :ler:

og ulp :roll: det har han jo rett i da ...til og med jeg kan jo bli gjenkjent hvis jeg legger ut navnet på hunden min og noen kobler det med annet jeg skriver her på forumet ... :-? (noen som tenker på det? eller er jeg paranoid?*ler*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D var nettopp d jeg tenkte også. Holdt akkurat på å oppgi navnet til pusegutten min, men så så jeg hva voffs'en til Virgo sa, og pus sa at d var igrunnen en veldig fornuftig liten boffs! :roll::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en nydelig pusegutt som heter Quirky. Rett og slett fordi han er, vel...litt merkelig :ler:

Hender at jeg kaller han for Bøllefrøet også, når han er i det humøret - hvilket er nokså ofte, egentlig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det Turbo Nøste, og så ungen hennes heter bare lille pus, vi har ikke klart og finne noe passende navn. Han er størst av dem nå da.

Hos mamma heter hundene; Tramp og Totten, men kattene heter; Zeti, Zorba og Zelda, Zelda blir kalt tante, fordi hun passer på alle kattunger hun kommer over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min skjønne lille spanielgutt heter .......hm ...hva sa du lille venn? ....vil du ikke? :o ................ok sorry folkens .......jeg får visst ikke lov å si hva han heter .......han er redd for å bli gjennkjent  :ler:

<klipp>

(noen som tenker på det? eller er jeg paranoid?*ler*)

Akkurat det sa mine pusejenter også! De har så spesielle navn at de er redde for at de skal bli gjenkjent hvis navnene distribueres her...

Og jeg er ikke paranoid :-? (ikke så veldig i hvertfall...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Perser*

Dyrene våre heter Polly og Dolly de er dvergpapegøyer, også har vi Lilly og Milly som er langhårete marsvin, og så har vi gullfisken, og så har vi Mickey, som er en liten Papillon hund ;)

Nå tror jeg at jeg har fått med meg alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gamle hund heter Kaisa, og valpen vår heter Aqua, fordi hun lå i vannskåla da vi så henne første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...