Gjest Tigerjente Skrevet 17. november 2006 #1 Del Skrevet 17. november 2006 Noen som har sett noen fine julegardiner i år? Jeg har noen til kjøkkenet jeg egentlig ikke liker. Også tenkte jeg at jeg kunne jo kjøpe nye til kjøkken og stue, men jeg finner nesten ingenting jeg liker. Metervare går også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 17. november 2006 #2 Del Skrevet 17. november 2006 Kid har noen fine lyse gardiner med søte engler på. Jeg tror det er en til tråd her inne om julegardiner, så ta en titt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adnil Skrevet 18. november 2006 #3 Del Skrevet 18. november 2006 hei Princess butikkene har mange fine både i metervare og lift og vanlige gardiner,følger med reklamebla i her &nå denne uken tror jeg skal kjøpe mine der i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adnil Skrevet 18. november 2006 #4 Del Skrevet 18. november 2006 hei Princess butikkene har mange fine både i metervare og lift og vanlige gardiner,følger med reklamebla i her &nå denne uken tror jeg skal kjøpe mine der i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. november 2006 #5 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg var innom Princess i dag og så på julegardinene, de hadde ganske bra utvalg ferdigsydde også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. november 2006 #6 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg kjøpte nye julegardiner i dag! Røde med hjerter og påskrift i gull. Innkjøpt på KID med 40 % (hadde med en liten bamesevenn, ellers hadde jeg bare fått 30 %), normalpris mener jeg var kr. 149 for et kort fag. Har tenkt på å kjøpe sånne til stua også, har lyst på nye der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. november 2006 #7 Del Skrevet 23. november 2006 Åh? Jeg var jo på KID i dag! Så de ikke, men så så jeg ikke etter de heller da. Skal kanskje innom i morgen også, så jeg får se etter da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #8 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg kjøpte nye julegardiner i dag! Røde med hjerter og påskrift i gull. Innkjøpt på KID med 40 % (hadde med en liten bamesevenn, ellers hadde jeg bare fått 30 %), normalpris mener jeg var kr. 149 for et kort fag. Har tenkt på å kjøpe sånne til stua også, har lyst på nye der også ← hva er en liten bamsevenn? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vackraflickan Skrevet 25. november 2006 #9 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har lyst på julegardiner, men må ha noen som er 3 m og det er det ike mange stedene de har. Jeg har vært på Åhlens, mens dem hadde ikke lange nok. Ikea hadde ingen julegardiner!!! Mulig de har fått det nå. *ønske* Noen som har sett det der? Evnt andre steder det finnes lange gardiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. november 2006 #10 Del Skrevet 25. november 2006 hva er en liten bamsevenn? :klø: ← He he, har du ikke sett reklamen? 30 % på alt denne uken, 40 % hvis du har med en venn. Så da ble en liten bamse med i veska og opp på disken så jeg fikk mine 40 % Jenta i butikken bare smilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2006 #11 Del Skrevet 25. november 2006 He he, har du ikke sett reklamen? 30 % på alt denne uken, 40 % hvis du har med en venn. Så da ble en liten bamse med i veska og opp på disken så jeg fikk mine 40 % Jenta i butikken bare smilte. ← nei det har jeg ikke fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå