Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 jeg kjøpte meg insidemagasinet forleden (mest fordi det fulgte med løsvipper og en lekker sølvglitterliner hehe) men så skulle jeg teste limet til løsvippene og jeg trykka og trykka men ingenting kom ut. til slutt klippet jeg over tuba på midten og den var jo tørr og tom! hva er dette for svindel? noen flere som har prøvd? kjøpte meg i dag skikkelig løsvippelim fra vita som jeg regner med sitter bedre. det lukter jo superlim av det hm...
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Svært så krevende du var da! Ja jeg fikk lim, måtte åpne tuben med en nål, men det kom da lim ut, så det så!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 heldig du da! jeg fikk en tom en. hvor svindel er det ?
Gjest Meep Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Da går du tilbake til der du kjøpte bladet og forklarer saken. Om du har kvittering får du nytt blad, hvis ikke så får du det kanskje likevel, hvis du ikke skjeller dem ut.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Ring eller mail til bladet. De sender deg nytt lim. Eller en erstatning.
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 Jeg lurer på å saksøke Donald Duck, for leken som fulgte med i bladet i går varte i 20 sekunder.
lillesky Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Tråden er ryddet. KGs regler. - lillesky (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå