Gjest Sille Skrevet 4. desember 2006 #21 Skrevet 4. desember 2006 Bare en liten kommentar angående dette. De fleste med prolaps blir jo faktisk bra, men man hører sjeldent fra disse. Derimot hører man ofte fra folk hvor "ingenting" hjalp. Vær obs på dette når du leser på internett... ← Meget viktig poeng, birte!
Gjest Svimle Skrevet 4. desember 2006 #22 Skrevet 4. desember 2006 Veldig viktig å ha i minne at det finnes mange som har vellykkede operasjoner bak seg, og at det er mange som blir friske av seg selv. Helt klart viktig å ta frem dette. Jeg mener ikke å svartmale alt, ei heller ikke kunne gi noen oppløftende ord. Men nå er det nå en gang sånn at jeg er en av de som ikke var så heldig, og som jeg sa på slutten av innlegget mitt: jeg vet ikke helt hva jeg ville med det, kanskje bare fortelle _min_ historie. Lykke til trådstarter, håper du blir frisk som en fisk!
Gjest ts_luna Skrevet 13. desember 2006 #23 Skrevet 13. desember 2006 nå har manuel terapauten henvist meg til en lege. ifølge han er legen veldig flink, han har tydligvis spesialisert seg osv. men denne legen sa at det var stor sjanse for at jeg måtte operere, siden prolaps på unge var andeledes, og at det ikke hjalp å vente(la det tørke inn) eventuelt gå til fysioterapeut. han sa at prognosen var bra hvis jeg opererte meg skal til denne legen på mandag, og da skal han vurdere.. gruer meg litt.. har hørt så mye vondt om operasjon. hva syns dere? la meg høre noen meninger
Gjest Svimle Skrevet 13. desember 2006 #25 Skrevet 13. desember 2006 Selve operasjonen er ikke noe å grue seg til! Og som det er påpekt tidligere i tråden, så er det mange som har hatt vellykkede operasjoner. Hør først og fremst hva legen sier, og hva h*n anbefaler. Selv om du blir søkt inn til operasjon, så har du nok tid å trekke deg på før det er din tur i køen.
Merneith Skrevet 13. desember 2006 #26 Skrevet 13. desember 2006 nå har manuel terapauten henvist meg til en lege. ifølge han er legen veldig flink, han har tydligvis spesialisert seg osv. men denne legen sa at det var stor sjanse for at jeg måtte operere, siden prolaps på unge var andeledes, og at det ikke hjalp å vente(la det tørke inn) eventuelt gå til fysioterapeut. han sa at prognosen var bra hvis jeg opererte meg skal til denne legen på mandag, og da skal han vurdere.. gruer meg litt.. har hørt så mye vondt om operasjon. hva syns dere? la meg høre noen meninger ← Hør på legen du. Operasjoner er som oftest vellykket Mye av debatten om operasjoner dreier seg om hvorvidt man skal operere alle med prolaps. Det kan virke som om det ikke er gunstig. Men for DEG så mener legen din at operasjon er best. Jeg synes du skal stole på han. Lykke til
Helen Skrevet 13. desember 2006 #27 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har en prolaps i nakken, vet ikke når jeg fikk det. Har vært plaget med nakken i mange år. Da jeg tok MR og røngen for ett år siden ble det påvist prolaps. Jeg har ingen spesielle smerter, men tommel, pekefinger og langfinger er numne. De sovner (prikker i de) også lett, selv om jeg driver med ting der jeg bruker fingrene. Dette er visst pga av prolapsen så nå skal jeg til spesialist for å vurdere operasjon, synes det er litt rart at jeg skal det siden jeg ikke har vondt. Men legen vet vel best.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå