Gå til innhold

han flørta med venninna mi..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente19_*
Skrevet

Sambo flørtet med venninna mi i fylla for noen dager siden over tlf.. sa ting som at han drømma om kroppen hennes naken osv.. det måtte bli de to for hun var drømmen..

skjønner ingenting for edru liker han henne ikke.. og hun har på ingen måte en kropp han liker.. trodde jeg.. han sier det hele bare var en jævlig dårlig spøk men jeg vet ikke..

vi har vært sammen i 2 år nå.. noen som kan gi meg råd? er så forvirra..

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Kan han ikke oppføre seg ordentlig i fylla så får han slutte å drikke.

Endret av Bellatrix
Skrevet
Kan han ikke oppføre seg odrentlig i fylla så får han slutte å drikke.

Det ultimate gav jeg min kjæreste en gang. Hver gang han drakk sprit ble han truende og stygg mot meg. Han innså problemet og sluttet å drikke i lang tid. Etterhvert har han begynt å drikke, men er helt annerledes. Tror at han lærte ved å ikke drikke.

Jeg ville blitt ganske skuffa i dine sko. Og jeg hadde krevd noen skikkelige forklaringer. At det var en spøk hadde jeg nok ikke funnet som en god forklaring.

Skrevet

Høres ut som en jævlig dårlig spøk fra hans side (siden han egentlig ikke liker henne mener jeg) Det tror jeg du har rett i.

Jeg kan også spøke om personer jeg bare ikke takler, men det blir kun sagt til mine nermeste venner som tydelig forstår at det er en spøk.

Det er vel egentlig ikke noe annet å gjøre enn å si til han at du ikke godtar slik oppførsel fra han. Edru eller ei, det spiller ingen rolle!!

Skrevet

Eksen min holdt også på sånn. Kun i fylla. Fikk høre i ettertid at han flørta, prøvde seg på og klådde på 3 av venninnene mine, noe de synes var veldig ubehagelig.

Varte ikke så lenge det forholdet der da, heldigvis :-)

Skrevet

Vært i samme situasjon selv med en x.

Hver gang vi drakk sammen med en venninne av meg begynte han å klå på henne, når jeg så en annen vei eller ikke var i samme rom. Det var snakk om å ta oppunder skjørtet hennes, ta henne på puppene og fortelle henne hvor deilig hun var. Da han var edru igjen kunne han ikke skjønne at han hadde gjort det fordi han egentlig ikke syntes at hun var noe pen.

Så jeg vet ikke jeg... Vanskelig å skjønne seg på gutter til tider.

Skrevet

Da hadde jeg nok seriøst vurdert å gjøre det slutt, særlig om forholdet bare var to måneder gammelt. Om det bare var en spøk synes jeg nesten det gjør ting verre. Bestevenninna mi er god som gull, og en slik ondsinnet spøk hadde jeg ikke likt. Og om det ikke var en spøk: Jeg vil ikke ha en fyr som legger an på bestevenninna mi bak min rygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...