Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Ja, da har det blitt slutt mellom meg og sambo.. Det var jeg som tok initiativet til bruddet på grunn av at han nok en gang såret meg.. Vi har bodd sammen i snart 3 år og har hatt mange tøffe episoder, men kommet oss gjennom alle. Men nå er det slutt. Han driver å pakker ut tingene sine, og jeg føler absolutt ingenting.. Er i grunn i veldig godt humør, synes det er veldig merkelig, for jeg er en veldig følsom person som gråter av alt og ingenting. I går prøvde jeg virkelig å gråte, fordi jeg føler jeg må det.. Men klarte det ikke.. Kanskje reaksjonen kommer senere. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget.
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Gråt heller ikke når jeg ble skilt. Det betyr vel bare at det var rette valget.
tattoopia Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 har gjordt akkurat det samme sjøl for noen uker siden og jeg er gravid med fyren i tillegg. har ikke følt annet enn lykke siden han dro og det er litt merkelig ta ting i betraktning. men det får meg jo bare til å tro at det valget jeg har tatt er det rette. så er det vel kanskje også noe med at det er ditt valg. er ikke sikkert at du ville opplevd det på samme måte hvis han hadde dumpa deg. sånn tenker nå jeg i hvertfall. men jeg føler meg nesten litt ekkel mot x fordi jeg har det godt og det har ikke han. men det er jo i grunn ikke mitt ansvar
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Det kan jo være at situasjonen ikke har gått helt opp for deg enda? At reaksjonen vil komme seinere? Men jeg leste et sted at det som regel er menn som tar brudd tyngst, fordi det som regel kommer som en overraskelse på dem. Mens kvinner har analysert situasjonen, tenkt gjennom saker og ting tusen ganger, og sannsynligvis sørget over bruddet allerede før det fant sted. Når bruddet da er et faktum har de allerede sørget og bearbeidet ting, og er mer klar for å gå videre. Det over er jo selvsagt en generalisering, og vil ikke stemme for alle. Men det virker jo som dere har hatt et litt turbulent forhold en stund, og du antageligvis var klar over hvordan det hele kunne komme til å ende. Så kanskje det rett og slett er sånn at du allerede har bearbeidet det, og nå er klar for å gå videre? Du burde i alle fall ikke stresse over hva du burde eller ikke burde føle, bare ta det som det kommer. Hvis du bare føler deg lettet, så la deg selv få lov til å føle det! Hvis du har lyst til å feire, så feir!
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Tusen takk for svar. Da har han dratt. Tror at gjest er inne på noe. Jeg har på mange måter vært forberedt på dette lenge, og det i tillegg til at det ikke har gått helt opp for meg ennå gjør at jeg sitter litt i et slags limbo.. Må si at det føles litt rart akkurat nå, og jeg gråt et par tårer rett etter at han dro, men det gikk veldig fort over.. Lurer på hva som skjer nå jeg..
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Jeg dro fra mannen min tidligere i år. Jeg gråt ikke før etter at jeg hadde flyttet. Og da var det bare et par tårer som trillet... Hehehe... Kan hende reaksjonen din kommer senere, eller at den ikke kommer i det hele tatt. Du er helt normal!
tattoopia Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Jeg dro fra mannen min tidligere i år. Jeg gråt ikke før etter at jeg hadde flyttet. Og da var det bare et par tårer som trillet... Hehehe... Kan hende reaksjonen din kommer senere, eller at den ikke kommer i det hele tatt. Du er helt normal! ← eller kanskje dette ER din reaksjon
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Plutselig ble alt virkelig. Er ikke så gøy å lage middag bare til seg selv.. Æsj..
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 Klart det ikke er det, men se det fra andre siden. Middag til to, men ha inn typen på heltid igjen?
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2006 #10 Skrevet 17. november 2006 Vil jeg det.. Aner ikke.. Føler meg veldig tom nå.. Jeg aner hverken opp eller ned, frem eller tilbake.. I det ene øyeblikket så er jeg helt sikker på at jeg har gjort det rette, i det neste lurer jeg på om jeg ga opp for fort..
Gjest Landra Skrevet 17. november 2006 #11 Skrevet 17. november 2006 Hei! Mitt råd til deg er at det kommer. Jeg tok det helt fint når jeg og typen gjorde det slutt, men etter noen dager kom sorgen. Ikke over han som person, men det vi kunne fått sammen. Lykke til ihverfall!
Gjest graceland Skrevet 17. november 2006 #12 Skrevet 17. november 2006 Tror bare dette beviser at du gjorde det rette. Det er jo som regel litt vemodig når det er slutt, men det er ofte fordi man har kastet bort tid på noen man ikke hadde trengt å vært sammen med. :D Også er det jo uvant å skulle bli alene igjen, men det er ikke ille. Bare litt rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå