fuerza Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 hvordan får jeg slettet meg fra inpoc? de peprer jo mobilen med reklame
Yme Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Jeg hater inpoc!! Jeg veit ikke hvorfor de har nummeret mitt en gang... Har fått så mye reklame fra dem i det siste! Død over dem og hele slekta dems!!
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Jeg vet hvordan dere har det. Jeg har hatt store problemer med de selv. Utenom masse reklame på mobilen, så fikk jeg magasin i posten. Jeg tok kontakt med Inpoc og ble lovet å bli slettet. Men det ble jeg ikke. Det var veldig mye kontakt fram og tilbake, og de lovet gang på gang at jeg skulle bli slettet. Til slutt sa jeg at, dersom det kommer en SMS til eller et magasin i posten til, kontakter jeg forbrukerrådet. Etter det ble det stille. Fant denne siden hos Inpoc: Inpoc Finner du ikke mail adresse der, så har jeg en. Lykke til! PS: Husk å oppgi mobil nr og hva slags mobil du har. Uten den opplysningen, kan de ikke se på saken. Det var iallefall det som stod i mailen fra dem til meg.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Jeg har også fått reklame fra inpoc nå i det siste. Det som er det frekkeste er at de tar BETALT for reklamen de sender ut! Sjekke regninga di og se om du har blitt belastet 1 kr fra nr xx1985. Det kan umulig være lovlig. Klag på http://www.tilbakemeldingen.no så kanskje det skjer noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå