Gå til innhold

ut å spise i oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktfat
Skrevet

hvor går dere da?

vi havner alltid på friday's eller djengis khan, men nå er det på tide å prøve noe annet. hva anbefaler du?

gjerne indisk/den slags mat. på et koselig, uformelt sted, hvor man kan sitte en stund.

leste om rehmans nå, noen som har vært der?

alt er av interesse egentlig. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler Xich Lo. Kjempegod mat og god service.

Skrevet

Agra på Aker Brygge og Zaika i Vika er mine to favoritter når det gjelde indiske restauranter.

Skrevet

Anbefaler Nabmo Thai på Frogner! Thai og vietnamesisk!

Skrevet

Rhemans er veldig bra, men favoritten er Agra på Aker brygge.

Gjest Fruktfat
Skrevet

vi var på agra lørdag kveld og STORkoste oss! :-D

vil gjerne ha flere tips til "eksotiske" spisesteder!

Skrevet

Sjekk ut Habibi Cafe rett ved Oslo City. Palestinsk kjøkken, fantastisk mat og vin. :sikle: Og ganske så billig. ;)

Skrevet

Mange fine steder på Grønland, f.eks. Curries eller Little India for indisk, Ali Baba for tyrkisk.

Skrevet

Dinner er jo genialt, men det må man bestille bord i forveien. Mat, stemning og service er upåklagelig.

Agra har jeg dessverre brent meg skikkelig på: dårlig service, dyrt og brent/litt kjedelig mat. Likte Rehmans mye bedre.

Gjest Fruktfat
Skrevet
Dinner er jo genialt, men det må man bestille bord i forveien. Mat, stemning og service er upåklagelig.

Agra har jeg dessverre brent meg skikkelig på: dårlig service, dyrt og brent/litt kjedelig mat. Likte Rehmans mye bedre.

det blir dinner på oss neste gang! :)

jeg synes det var kjempekoselig på agra, men dyrt var det, ja. (110,- foR to friterte scampi var nok, hehe)

Skrevet
det blir dinner på oss neste gang!  :)

jeg synes det var kjempekoselig på agra, men dyrt var det, ja. (110,- foR to friterte scampi var nok, hehe)

Ja, så lenge man ikke gjør Agra til en vane så går det greit.

Gjest Fruktfat
Skrevet
Ja, så lenge man ikke gjør Agra til en vane så går det greit.

jupp :)

Skrevet

Gikk en del på Dinner før, og de har jo vanvittig god mat, men sist vi var der så fikk vi en slags samlebåndsfølelse:- folk stod i gangen og ventet på vårt bord, kikket på oss og vi klarte ikke nyte maten.........slukte desserten og måtte komme oss ut i en fart.

Er også interessert i nye alternativer til hyggelige spisesteder i tigerstaden.

Gjest Fruktfat
Skrevet
sist vi var der så fikk vi en slags samlebåndsfølelse:- folk stod i gangen og ventet på vårt bord, kikket på oss og vi klarte ikke nyte maten.........slukte desserten og måtte komme oss ut i en fart.

hehe, sånn var det på agra på lørdag... var glad vi ikke hadde tenkt til å spise tidligere på kvelden. gjestene ble bedt om å sette seg i baren da de hadde spist opp så de neste gjestene kunne få bordet.

Skrevet
Agra på Aker Brygge og Zaika i Vika er mine to favoritter når det gjelde indiske restauranter.

Vi var innom Zaika på lørdag, super mat, store porsjoner og masse godt tilbehør. I tillegg var det kjempegod service og et skikkelig trivelig sted. Dit skal vi igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...