Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle,

jeg har ganske tynt og fint hår og prøver nå å spare det litt lenger. Jeg synes jeg mister en del hår (men er usikker på om det bare ser sånn ut fordi hårstråene er lenger enn jeg er vant til), og jeg har ALDRI brukt hårkur før :sjenert:

Jeg går ikke til frisøren så ofte som jeg burde, men det skyldes økonomien denne høsten, og vil rette seg over jul. Men jeg bruker frisørshampo (Biolage). Nå skal jeg kjøpe litt produkter jeg kan bruke. Tenker på balsam i samme serie, og har lyst på hårkur - noen anbefalinger? Jeg har tendens til litt tørr hodebunn, så fint om hårkuren hjelper litt på dette også.

Siden håret mitt ikke er særlig tykt, er jeg opptatt av volumprodukter. Har pleid å bruke billig-skum og spray, men det aner meg at dette ikke er det beste for håret. Trenger volumprodukter som sliter minst mulig.

Ja, jeg trenger rett og slett elementær innføring i hårpleie :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått anbefalt advokado som god og billig hårkur frå ei venninne. Har ikkje prøvd det sjølv, men ho bruker det masse (og har FLOTT hår).

Skrevet

Hvis du bor i Oslo så kan jeg anbefale å stikke innom min frisør Adam og Eva i Nedre Slottsgate, de er innmari hyggelige og lite pushy, )spør etter Pia) så får du sikkert noen gode råd.

Skrevet

Har håret ditt noen andre behov enn at det er tynt da? (Er det eksempelvis tørt, farget e.l.)

Skrevet

Det er farget også (minicolour).

Takk for svar så langt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...