Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Julen nærmer seg og den minst fantasifulle delen av venner og familie etterspør årets ønskeliste. Hva skal man ønske seg i disse tider? Jeg kjøper jo det meste selv... Med litt ettertanke har jeg kommet frem til at jeg i en alder av 30 nok kunne trenge noen nye ansiktsprodukter, som øyekrem, ansiktspeeling, fuktighetsmaske og kanskje også en dyptrensende maske. Er det noen her som har noen konstruktive tips i så måte? Kom gjerne med noen konkrete navn på produkter dere liker, eller vil foreslå... Jeg har veldig lite greie på den slags selv
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 strawberrynet har en maske med hvit leire av Lancome. den er dyptrensende,for normal/kombihud. Bra for arr og porer. Koster NÅ 60 kr...
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Jeg har visstnok en tørr hud som trenger fukt, men ikke fett. Ellers så har jeg også litt urenheter av og til.. Jeg har tidligere brukt en fuktighetsmaske fra Dermalogica. Den synes jeg ikke fungerte spesielt bra. Er det noen som har et tips om en bedre fuktighetsmaske? Har i flere år brukt en ansiktspeeling fra Clarins som jeg har vært ganske fornøyd med, men jeg kunne tenke meg å teste noe nytt. Føler jeg har grodd fast litt på denne fronten.. Dersom noen har noen gode tips i så måte, hadde også det vært supert! Dyprensende ansiktsmasker har jeg aldri testet, men jeg skal sjekke ut den på SN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå