Gjest bamsemums Skrevet 3. februar 2003 #1 Skrevet 3. februar 2003 Ja, så var det meg igjen da.... Jeg trenger et råd om hvilke type slanketabletter(navn og hvor en får kjøpt de, og ca.pris?) jeg bør prøve! Jeg har hørt om suco bloc, og wellex, men vet ikke hva som er best! :-? Noen som kan komme med et kort og enkelt svar eller tips?????
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2003 #2 Skrevet 3. februar 2003 Hva med å prøve wellex først? Du får jo 20 dagers forbruk gratis, hvis du betaler porto. Dersom du liker de kan du jo fortsette, eller evt. prøve noe annet hvis disse ikke hjelper. Prisen etter prøveperioden er 714 kr for 2 mnd. forbruk. Bestillingen gjøres på www.wellex.no
Gjest bamsemums Skrevet 3. februar 2003 #3 Skrevet 3. februar 2003 tror du jeg vil merke noe etter 20dager da????????????????? Du skrev tidligere at du har gått på suco bloc osv... hvordan merker du resultater på disse da????????????
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2003 #4 Skrevet 3. februar 2003 Ja dersom de virker tror jeg nok du vil kunne merke det på vekta allerede etter 20 dager. Som en annen sa tidligere, man merker det best i begynnelsen. Første gangen når jeg begynte på suco bloc tror jeg det gikk en måned mellom veiingene og da hadde jeg gått ned 5 kg ca. Jeg merker det nå også på vekta at den går nedover. Det kan være greit å kjøpe ei digitalvekt å følge litt med, så lenge veiinga ikke tar overhånd. Du bør også være oppmerksom på at enkelte dager kan du få vannansamlinger i kroppen som gjerne gjør at vekta viser et par kilo for mye. Ellers er jo klær også et bra mål, så dersom klærne blir for store kan du være ganske så sikker på at pillene virker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå