Gjest anonymus Skrevet 17. november 2006 #1 Del Skrevet 17. november 2006 Lurer på hvordan dere oppfatter sånne "ensom ulv"-typer? Det er den typen som holder seg mye for selv, dvs ikke veldig sosial og prater med alle. Han er ikke nerdete eller usikker heller, men er bare innadvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #2 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg liker dem godt, men er selv ensom ulv, så jeg kommer av den grunn dessverre aldri i prat med slike :-( Bare med de ekstremt utadvente og over-selvsikre (pga alko-rus) som kommer og er innpåslitne seint på natta rett før stengetid. Sånn er det å være ensom ulv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 17. november 2006 #3 Del Skrevet 17. november 2006 Har en kompis som er slik og er veldig glad i ham, men han er utrolig vanskeli å forholde seg til. Jeg respekterer folk som ikke har noe stort behov for sosial kontakt og som trives i sitt eget selskap (det gjør forsåvidt jeg også), men det er litt vanskelig å bevare vennskapet når det hele tiden er jeg som må ta initiativ. Blir fort litt enveis-kommunikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ATV Skrevet 18. november 2006 #4 Del Skrevet 18. november 2006 "den ensome ulv blir vel mit navn, da jeg som så mange må leve av savn" noen er ensome av fri vilje, andre har ikke et valg og noen håper ensomheten en dag tar slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #5 Del Skrevet 18. november 2006 Opplever ofte de som har tilbragt litt tid for seg selv som mer gjennomtenkte enn disse "ultrasosiale" som bare lar skravla gå i ett kjør uten å tenke seg særlig om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå