vonnie Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Hmmm...... Nå har jeg tatt 2 tester og begge var negative! og jeg er ca 10 dager over IKM. Det har gått 38 dager siden siste mens. Har vært på sykehuset på dag 21 og 28 i syklusen for å ta blodprøve for å sjekke om jeg har eggløsning. ( Tenkte jeg skulle ringe til legen for å sjekke de neste uke, for da må vell de ha fått svar på de prøvene.) Men det jeg synes er så slitsomt er det å håpe på at det kan være en spire der men det er aldri det. Og spesielt nå når jeg har gått så mange dager over. Man kjenner etter om man har symptomer og mener bestemt at man kjenner noe. Forventingene skrus til himmels , men nei det er kun en strek på testen. jeg har hatt en 35 dagers syklus , den var i mai. Men ellers så har de liksom vært på rundt 30-32, aldri mer en det. Og jeg merker på meg selv at jeg blir rett og slett deprimert over denne følelsen av å kanskje ikke kunne få barn. Vet at det ikke er en menneskerett å få barn , men jeg blir litt oppgitt og lei meg. Det er ikke ofte jeg ber om at mensen må komme , men nå er jeg dritt lei av å vente. Kom igjen tante rød!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå