Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yez! Endelig! Sitter her i gledesrus over Zwan-cd'n som kom i posten idag (kunne ikke vente helt til 10.feb.). Følger med en dvd med blant anna live-opptak, og en av mine favoritter- God's Gonna Set This World. Så til dere som skal ha denne cd'n- lønner seg å være tidlig ute for å få tak i limited edition cd'ne...

Albumet er magisk. Flotte tekster, Corgans stemme er som vanlig fantastisk, og Zwan fungerer utmerket sammen musikalsk. AAAAAAHHHHHH!! Er bare såååå imponert!!

Noe å glede seg til! Virkelig en cd man blir helt oppslukt i.

*Megan i lykkerus som knapt klarer å sitte stille*

:sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg fikk min CD&DVD på fredag... virkelig en godbit av de sjeldne dette her. Har du fått tak i denne Tristessa?

Jeg drar til London for å se Zwan spille i Shephers Bush den 12 Feb. Gleder meg noe helt enormt. Skal bli kjempehyggelig og møte Billy igjen også.

Milla

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Zwan fungerer utmerket sammen musikalsk.

Matt, David Pajo og Paz har virkelig gitt nytt liv til Billy's fantastiske musikalske talent. Ende bedre er det å vite at vi fortsatt har Jimmy Chamberlin bak trommene.

Hvis noen har vært på en Pumpkinskonsert (de spilte i Oslo Spektrum i april 1996 og november 2000) så har de ikke kunnet unngå og se den utrolige samtstemtheten mellom disse to, korte blikk de i mellom og de vet nøyaktig hvor de har hverandre. Særlig under introen i I am One fra Gish (1991) hvor de to liker å gjøre nye variasjoner hele tiden :ler2: ser man det veldig tydelig.

Jeg gleder meg mer og mer til den 12 feb. Jeg kjenner at det prikker i meg bare jeg tenker på det, ny musikk fra den mannen jeg kanskje beundrer aller mest her i verden og som jeg er så heldig at jeg kjenner godt personlig.

Det kommer til å bli en fabelaktig kveld! Etter konserten er jeg invitert på en privat middag som kommer til å bli utrolig hyggelig.

Milla

Gjest Tristessa
Skrevet

Heisann Milla og Megan!

Nei, har ikke fått fingrene i godsakene enda. Litt laber økonomi for tiden, men det kommer! Ikke lenge igjen nå - fire dager bare. Gjett hvem som skal rive ned Platekompaniet dersom de ikke har fått inn?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Tristessa- verken Platekompaniet eller Free Record Shop har CD&DVD utgaven av Mary Star of the Sea. Du må enten bestille på amazon, cdwow, cdon eller Zailor og kjapp deg hvis du vil ha DVD'en, den begynner å bli solgt ut allerede og det er mange fortvilede fans på jakt i disse dager.

Milla

Gjest Tristessa
Skrevet

Jepp, men selve albumet tar de inn... DVDen skal min snille pappa bestille til meg.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jepp, albumet tar de inn. Men du kan ikke bestille DVD for seg, det er CD og DVD i ett så da får du to eks. av albumet.

Milla

Gjest Tristessa
Skrevet

Da får kjæresten få den ene utgaven da, såpass fortjener han. Hvor mye koster CD&DVD-utgaven?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

CD&DVD utgaven av Mary Star of the Sea ligger på ca 200 norske kroner. Men hvis din far skal kjøpe den så be ham skynde seg.

Milla

Skrevet

Er ikke så mye på DVD'n- bare diverse kutt. Tyder jo på en senere skikkelig dvd...

Men som du sikkert har skjønt Tristessa- bare å glede seg :D

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Billy Corgan på sykkel.... he he, der er han morsom.

Milla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...